2024-11-02, 09:05
Medlem
Oddsen just nu är:

Jake Paul 1.37
Oavgjort 14
Mike Tyson 3.60

Jag tänker att Mike Tyson vinner.
Mike är både snabbare och bättre än Jake som är en amatör kan man säga.
Även om det vore uppgjort så tror jag inte Mike skulle gå med på en förlust eller oavgjort mot någon som Jake.
Citera
2024-11-02, 09:27
Medlem
NyaHenriksss avatar
Vad jag förstått så är Jake Paul väldigt rik, det är inte Tyson.
Vinstpotten är stor för Tyson men inte för Paul.
Paul kan lätt erbjuda Tyson en betydligt större summa för att förlora än han fått om han vinner.
I en fair match tror och hoppas jag Tyson spöar skiten ur Paul men pengarna är stora och kanske tillräckligt stora för att Tyson lägger egot åt sidan och tar en förlust mot fjanten.
Jag håller tummarna för Tyson 👍
Citera
2024-11-02, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Jake Paul är #1 i världen just nu, om jag orkade så skulle jag sälja allt jag ägde och lagt det på Jake. mike Tyson är en gammal jävla råtta, han har ingen chans, dessutom röker han cannabis som en typisk negerjävel.
Hur många mästarbälte har ”problem child” efter att ha fått 12 proffsmatcher ?

https://boxrec.com/en/box-pro/912383

Utifrån att Tyson varit proffsboxare sedan 1985 med 56 proffsmatcher så kan han ha chans till KO om han verkligen vill vinna fortsatt och inte enbart är ute efter pengar under bordet.

https://boxrec.com/en/proboxer/474
Citera
2024-11-02, 09:58
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Jake Paul är #1 i världen just nu, om jag orkade så skulle jag sälja allt jag ägde och lagt det på Jake. mike Tyson är en gammal jävla råtta, han har ingen chans, dessutom röker han cannabis som en typisk negerjävel.
Vad fan babblar du om? Jake Paul är ingen professionell boxare.
Citera
2024-11-02, 09:58
Medlem
HBTKuks avatar
Vi snackar en ung man i sin prime mot en pensionär. Man förstår att oddsen ligger som de gör.

Med det sagt hade jag jag äslakt att se JP få stryk.
Citera
2024-11-02, 10:03
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Tyvärr gissar jag på att åldern tar ut sin rätt. Vi är många som blir besvikna om Tyson skulle golvas. Men han behöver pengar har jag förstått, så det är väl den största motivatorn för Tyson.

Även om han gör dessa dumheter för pengar, så minns jag ändå mest hans prime. 18-25 var han ett odjur.
Citera
2024-11-02, 10:05
Medlem
Citat:

Lägg av med fantasierna.
Mikes sista match mot Roy Jones jr slutade oavgjort och då tog han det ganska lungt.
Om man tror att Youtubern Jake är bättre än dessa 2 är man okunnig.
Sen har Mike sagt att han slutat röka inför matchen för att bli extra elak.
Senast redigerad av Assteroid 2024-11-02 kl. 10:09.
Citera
2024-11-02, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Vi snackar en ung man i sin prime mot en pensionär. Man förstår att oddsen ligger som de gör.

Med det sagt hade jag jag äslakt att se JP få stryk.

Har du tittat på senare videos där Mike tränar?
Han ser ut att vara i bättre form än Jake.
Citera
2024-11-02, 10:27
Medlem
atodJbs avatar
Citat:
Eh va?

Han är inte rankad i en enda officiell liga.
Fan röker du kuk eller?
Citera
2024-11-02, 10:30
Medlem
Citat:
Eh va?

Han är inte ens rankad av WBC och det enda proffset han mött var väl Tommy Fury som han förlorade mot.
Citera
2024-11-02, 10:31
Medlem
atodJbs avatar
Citat:
Snackar vi om samma kille? Enda gången han har förlorat är när han mötte Tyson Fury och då hade Jake brutit en hand en vecka före fighten samt hade Covid men vann nästan ändå. Han är literally #1 i världen just nu.

Du är ju fan född i farstun.
Citera
2024-11-02, 11:34
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:

Citat:
Snackar vi om samma kille? Enda gången han har förlorat är när han mötte Tyson Fury och då hade Jake brutit en hand en vecka före fighten samt hade Covid men vann nästan ändå. Han är literally #1 i världen just nu.

Du måste tänka på någon annan än YT fightern Jake Paul.
Han har bara kört låtsasmatcher, enda riktiga är väl mot Tommy Fury som han förlorade. Han är ett vandrade jippo som kört mot avdankade MMA fighters som Anderson Silvia och Nate Diaz.

Så att han ska fightas med Tyson är inte så förvånande, matcherna ska dra in PPV.
Tyvärr lär väl min barndomsidol Tyson lägga sig, tror matchen är uppgjord.

Tyson är inte samma som han var, ”I Will fuck you until you love me faggot”.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in