2024-11-01, 14:41
Bannlyst
Några veckor sen visade jag en tjej jag knullade några gore videos och hon blev inte rubbad ett dugg. Inte ett knyst om hur förfärligt det var. Frågade henne och hon svarade att det inte var äckligt. Nu var detta precis innan sex och hon frågade hela tiden om hon kunde suga min kuk så jag frågade dagen efter, visade fler videos men fick samma svar. Vid ett moment skrattade hon högt när hon såg en video där tre män höll fast en kvinna och skar av hennes fitta LOL.

Jag tyckte också det var kul och reagerar inte på gore men detta var inte min första gång och hon tittar aldrig på gore innan.

Sen börja hon fråga om fler videos och hon tyckte genuint det var kul. Jag blev så jävla hård av det här och jag knulla henne men jag fick inte någon post nut clarity.

Visa henne en video där en kvinna blev halshuggen för att hon var otrogen och hon började dregla nästan så hårt hon skratta och flina.

Vad betyder detta? Bör man dra sig undan? Hon är så riktigt fin, etnisk polsk och född där och har en söt brytning. Ljus röst. Kan eventuellt posta bild på hennes kropp vid förfrågan. Eller inte vem vet. Iallafall så var det absurt i början. Trodde hon skulle bli äcklad och må illa men nej inte alls tvärtom.

Jag körde bil häromdagen och hon satt i passagerarsätet och vi kör förbi och där pekar hon på en kvinna och säger ”tänk om man skulle gå fram, binda fast henne, ta av henne alla kläder och flå henne levande och ge henne typ metamfetamin eller någon drog så att hon inte blir medvetslös” LOL

Hon är så snygg och bra kropp (timglasfigur). Har andra tjejer men denna är speciell, ung 18-20år.
Citera
2024-11-01, 14:44
Avstängd
Det sitter antagligen i hennes gener, det du beskriver var ju vardagsmat i Polen när Tyskarna och Ryssarna hälsade på för cirka 85 år sedan.
Citera
2024-11-01, 15:07
Medlem
proconsuls avatar
Det verkar som om ni är lika sjuka i huvudet båda två. Perfect match.
Citera
2024-11-01, 15:18
Avslutad
Skadat gods som ni själva brukar kalla den sorten för.

Något speciellt med henne säger du. Hoppas för ditt eget bästa att du inte får några känslor för en sådan som är så pass känslomässigt frånvarande.
Citera
2024-11-01, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Det sitter antagligen i hennes gener, det du beskriver var ju vardagsmat i Polen när Tyskarna och Ryssarna hälsade på för cirka 85 år sedan.
Vad menar du?
Citera
2024-11-01, 15:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MichaelDesanta
Vad menar du?
Känner du inte till vad som hände i Polen när de blev invaderade av Tyskar och Ryssar under andra världskriget?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Skadat gods som ni själva brukar kalla den sorten för.

Något speciellt med henne säger du. Hoppas för ditt eget bästa att du inte får några känslor för en sådan som är så pass känslomässigt frånvarande.
Hon är inte känslomässigt frånvarande gentemot mig. Väldigt varm, snäll, omtänksam. Därför jag blev lite chockad.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Känner du inte till vad som hände i Polen när de blev invaderade av Tyskar och Ryssar under andra världskriget?
De blev flådda levande?
Citera
2024-11-01, 15:27
Avstängd
Citat:
De blev flådda levande?
Dom som hade tur ja.
Citera
2024-11-01, 15:30
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2024-11-01, 15:30
Avslutad
Citat:
Hon är inte känslomässigt frånvarande gentemot mig. Väldigt varm, snäll, omtänksam. Därför jag blev lite chockad.
Förmodligen för att hon vill vara inställsam..
Citera
2024-11-01, 15:32
Medlem
Edgy brud, helt klart skadat gods men det betyder ju knappast att du behöver dissa henne omgående utan bara håll dig medveten om det och låt inte framtidsdrömmarna vandra iväg om relationen så skulle fortsätta.

Men den riktiga frågan är väl ändå vad du är för jävlar mupp som ens sitter och bingar gore-vids till att börja med?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in