Citat:
Ursprungligen postat av
TveksamOmMittLand
I stort sett alla kan definera hur en 5,6,7 eller 8:a ser ut, allt handlar om hur symmetriskt ditt ansikte är, samt du är hyfsat fit så klart.
Sen ang mina datingvanor så har jag gjort bort det där med barn och kvinnor. Tycker nu det mest är besvärligt att knulla.
jobbigt och kladdigt som en kär kollega till mig brukar skoja med mina kvinnliga kollegor.
Attraktion handlar dock om mycket mer än enbart ansiktets symmetri.
En man med perfekt utseende, men trist personlighet och noll charm, kommer inte få några damer. En man med inte så värst perfekt utseende, men med en charmig personlighet och härlig utstrålning kommer ha betydligt lättare.
Och därtill har vi kvinnors olika personliga smak. Vissa kvinnor vill ha extremt vältränade män. Andra kvinnor är helt hooked på musiker. Några vill ha långa och rangliga nördar med långt hår. Och så vidare.
Vad dessa män, som blir valda av en söt och fin kvinna de trivs med, behöver göra är: att satsa seriöst på henne. Ligg inte bara med henne, utan satsa seriöst. Bilda familj och skapa barn med henne. För vill hon ligga med honom, vill hon i regel även satsa seriöst på honom. Som sagt.