• 4
  • 5
2025-02-24, 15:37
Medlem
Har nu idag gtt p upp p fulldos (fr mig r det samma som 0.5) p Semaglutiden. Inga dramatiska frndringar nnu sklart d jag smg igng med vldigt lg dos. Har nog nd tappat ngot kilo (inte tillgng till vg dr jag r) tminstone knns det s. tit mycket mindre socker samt ngot mindre portioner. Snkt testot till 175 och skall ligga dr i tv veckor sedan ner ett steg till ca 140 dr jag kommer att frbli fram till en planerad "blast" om ca 3-4 mnader.

Funderar p att lgga till Anavar 20 mg och g upp till 250 mg/v i ca 12 v from juni/juli. Har dock lst att det skall vara lite styggt mot njurarna s funderar p om det finns ngon annan oral alt olja som man kan ta istllet...

Annars lunkar trningen p och gr stadigt framt med kontinuerliga kningar i styrka.
Citera
2025-02-26, 20:25
Medlem
Ngon med erfarenhet av testo och anavar som kombo fr grna ge input...Funderar p att antingen kra en cycle med enbart testo och d ca 250 e/w alt ligga kvar p trt och lgga till 20 mg anavar. Funderar p vilket av det som ger mest bang for the buck...
Citera
2025-03-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Ngon med erfarenhet av testo och anavar som kombo fr grna ge input...Funderar p att antingen kra en cycle med enbart testo och d ca 250 e/w alt ligga kvar p trt och lgga till 20 mg anavar. Funderar p vilket av det som ger mest bang for the buck...

Har krt fast lite i beslutet. Kan komma ver 40 10 mg anavar vilket jag r sugen p d jag tycker att utvecklingen stagnerat lite sedan jag gick ner p 125 mg i veckan p testot. Vill grna f en boost. Det br vl inte vara ngon fara fr hjrta och njurar fr en i vrigt frisk medellders man? Samt, vilken effekt kan jag frvnta mig om jag adderar 10 mg dagligen i 40 dagar plust trt?
Citera
2025-03-17, 11:29
Medlem
Citat:
Har krt fast lite i beslutet. Kan komma ver 40 10 mg anavar vilket jag r sugen p d jag tycker att utvecklingen stagnerat lite sedan jag gick ner p 125 mg i veckan p testot. Vill grna f en boost. Det br vl inte vara ngon fara fr hjrta och njurar fr en i vrigt frisk medellders man? Samt, vilken effekt kan jag frvnta mig om jag adderar 10 mg dagligen i 40 dagar plust trt?

Ingen mrkvrdig egentligen, r ju en vldigt blygsam dosering som mnga brudar ligger p trots att den dosen leder till maskulinisering vertid.

Men alltid bra att brja lgt, lite bttre fettfrbrnning och lite bttre tryck som bst p dom 40 dagarna.
Citera
2025-03-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Ingen mrkvrdig egentligen, r ju en vldigt blygsam dosering som mnga brudar ligger p trots att den dosen leder till maskulinisering vertid.

Men alltid bra att brja lgt, lite bttre fettfrbrnning och lite bttre tryck som bst p dom 40 dagarna.

Frstr, man skall vl iofs inte ta dem mer n 40-50 dagar i stten. Kr igng i april fran till mitten av maj och har kvar en del Semaglutid ocks. I juli gr jag upp till 250 mg testo i 12 veckor och sedan ner p 125-130 trt igen. Inte helt bestmt om jag skall fortstta med Semaglutiden, r dyrt och fr hav bra effekt av anavaren s fr nog det vnta till framtiden. Bara gtt ner 2 5 kilo men har definitivt inte tappat muskler och endast gtt p 0 5 mg i 3 veckor och 0 25 lika lnge
Citera
2025-03-17, 21:12
Medlem
Citat:
Frstr, man skall vl iofs inte ta dem mer n 40-50 dagar i stten. Kr igng i april fran till mitten av maj och har kvar en del Semaglutid ocks. I juli gr jag upp till 250 mg testo i 12 veckor och sedan ner p 125-130 trt igen. Inte helt bestmt om jag skall fortstta med Semaglutiden, r dyrt och fr hav bra effekt av anavaren s fr nog det vnta till framtiden. Bara gtt ner 2 5 kilo men har definitivt inte tappat muskler och endast gtt p 0 5 mg i 3 veckor och 0 25 lika lnge

Bara gtt ner 2.5kg p 3 veckor? Det r ju bra ju.

Tnkte sjlv testa GLP-1 till sommardeffen. Varit nyfiken sedan det kom ut. Aldrig varit under 10% och massa BB har ju nmnt att det revolutionerat dietandet.
Citera
2025-03-18, 07:46
Medlem
Citat:
Bara gtt ner 2.5kg p 3 veckor? Det r ju bra ju.

Tnkte sjlv testa GLP-1 till sommardeffen. Varit nyfiken sedan det kom ut. Aldrig varit under 10% och massa BB har ju nmnt att det revolutionerat dietandet.

Ok, Nej p totalt sex veckor, tre med 0.25 och tre med 0.5. Jag r inte missnjd men dyrt med 1500 per vial som bara rcker drygt tv mnader
Citera
2025-03-18, 08:37
Medlem
Citat:
Ok, Nej p totalt sex veckor, tre med 0.25 och tre med 0.5. Jag r inte missnjd men dyrt med 1500 per vial som bara rcker drygt tv mnader

Jaha, urskta jag som lste lite slarvigt. Men d har du iaf mktat med ett underskottskott p ca ~400/dag vilket r rtt bra nd om man eventuellt vill bygga lite ocks. kar chanserna iaf.

Funkar 0.5mg bra mot aptiten? Har du effekt hela veckan?
Citera
2025-03-18, 19:50
Medlem
Citat:
Jaha, urskta jag som lste lite slarvigt. Men d har du iaf mktat med ett underskottskott p ca ~400/dag vilket r rtt bra nd om man eventuellt vill bygga lite ocks. kar chanserna iaf.

Funkar 0.5mg bra mot aptiten? Har du effekt hela veckan?

Jag r njd eftersom dosen r lagom fr att bde frlora fett men nd ha energi att bygga muskler. Kanske borde hja till 0.75 men d rcker det inte lika lnge
Citera
2025-04-09, 21:09
Medlem
Knut knotar vidare. Slut p Semaglutiden tyvrr. r nog dumt att kpa frre n tre vialer om man vill hinna f lite kontinuitet. Nu vet jag att det fungerar s nr ekonomin tillter skall jag g p 0.75 mg och se vad som hnder. Hade inga biverkningarna p halva den dosen.

Blir Anavar med start 1/5 och kr juni ut 10-15 mg/dag. Vntar p leverans. I vrigt tuffa p med trt ca 125-140 mg i veckan (r inte helt ltt att dosera exakt tycker jag).
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in