2024-10-30, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det känns som att det måste vara klockrent att ta en fika eller en middag på stan. Sedan kanske du kan komma med förslag om att spela bowling eller minigolf. Troligen kanske man kan titta på någon film som funkar också.
Det brukar lätta upp stämningen på något sätt
Det finns inga genvägar utan man får bara bita i äpplet. Har du fått telefonnummer så att du har kontakt med kvinnan.
Jag tänker så att du inte åker på blind och står där alldeles ensam när ingen dyker upp.
Detta är någonting som faktiskt kan hända ibland.

Säkert 70+ mil till närmsta bowling. Minigolfen är 8 månader bort om permafrosten släpper sitt grepp vid midsommar.
Citera
2024-11-03, 03:41
Medlem
Astralhopps avatar
Nå.. hur gick det?
Citera
2024-11-06, 16:36
Avstängd
Bagarsmolket: Spot on!
Du måste vara en mycket populär man. Vilken tjej skulle inte vilja gå på en sådan date
med en man som du beskriver.
Här tänkte jag komma med något tips, men det behövs inte. Du fick med allt en
riktigt fin date borde inkludera.
Citera
2024-11-06, 16:50
Avstängd
Sorry dubbelpost.
Senast redigerad av Detdundrar 2024-11-06 kl. 16:53.
Citera
2024-11-06, 16:52
Avstängd
Litet OT men tänkte på ett reportage jag såg om tangokvällar förr i tiden på finska
landsbygden. Dessa skedde i en stor loge är männen stod uppradade ens med ena
väggen och kvinnorna vid den andra. En lampa på vardera sidan signalerade om det
var "damernas" eller "herrarnas." När det var damernas tur att bjuda upp rusade en
väsentlig mängd av kvinnorna mot en speciell man och slet i honom för att få en dans.

Reportern frågade mannen vad som gjorde kvinnorna så galna i honom och om han
kunde ge några tips. Mannen tänkte bra så länge. Slutligen sa han: Jaa, joo.......
man ska inte vara alltför berusad så man trampar på kvinnans fötter. Efter ett tag kom
det: och...... man ska inte lukta kräkor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in