Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-25, 23:23
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbe666
Ja det är lite det jag är inne på med. Just att det ändå är i samma bransch men samtidigt helt annat. Bara av ren nyfikenhet, har du då en förmånsbil/jobbebil du åker runt i eller kör du egen?

Tack för bidraget

Jag har hela sverige plus där det finns kunder så kan bli mer. Har förmånsbil och även om det kostar lite så är det värt det. Pengen man får per mil med egen bil är inte värd det när något väl går sönder. Har man tur så kan det bli vinst men har man otur så kan det bli kostsamt.
Jag kör diesel då jag åker rätt mycket.
Citera
2024-10-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag har hela sverige plus där det finns kunder så kan bli mer. Har förmånsbil och även om det kostar lite så är det värt det. Pengen man får per mil med egen bil är inte värd det när något väl går sönder. Har man tur så kan det bli vinst men har man otur så kan det bli kostsamt.
Jag kör diesel då jag åker rätt mycket.

Ah okej, låter kul men ja, förstår det med att det kan bli mycket tid borta med.
Tack
Citera
2024-10-27, 01:16
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ah okej, låter kul men ja, förstår det med att det kan bli mycket tid borta med.
Tack

Allt beror på hur du kan planera dina resor och hur stort område man blir tilldelad och givetvis vart man bor.
För mig med hela sverige som område och boende i området runt mälaren så kan man sköta väldigt mycket med resor över dagen för att sen välja att åka iväg en vecka när det passar och då riva av ett större område längre bort.
Jag räknar med ca 25-40 nätter borta per år.
Citera
2024-10-28, 11:33
Medlem
Citat:
Allt beror på hur du kan planera dina resor och hur stort område man blir tilldelad och givetvis vart man bor.
För mig med hela sverige som område och boende i området runt mälaren så kan man sköta väldigt mycket med resor över dagen för att sen välja att åka iväg en vecka när det passar och då riva av ett större område längre bort.
Jag räknar med ca 25-40 nätter borta per år.

Ah okej tack för ditt bidrag, uppskattas!
Citera
2024-10-28, 18:57
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ah okej tack för ditt bidrag, uppskattas!

Mitt tips är att antingen kolla hos någon av de större handverktygsföretagen likt Hilti, makita eller annat och vill du ha det lite lugnare så satsar du på grossistledet som Ahlsell eller något sånt. Kör du mot Ahlsell så kommer nog hotellnätterna vara rätt få då områdena är rätt små men gissar också att lönen är lite lägre men har inga belägg för det.

Lycka till
Citera
2024-10-28, 18:59
Medlem
Citat:
Mitt tips är att antingen kolla hos någon av de större handverktygsföretagen likt Hilti, makita eller annat och vill du ha det lite lugnare så satsar du på grossistledet som Ahlsell eller något sånt. Kör du mot Ahlsell så kommer nog hotellnätterna vara rätt få då områdena är rätt små men gissar också att lönen är lite lägre men har inga belägg för det.

Lycka till

Ja men lite det spåret jag är inne på

Tack!
Citera
2024-10-29, 12:49
Medlem
Jobba fackligt . Försök bli anställd av byggnads . Mkt konferensresor bo på hotell å festa ! Du kan få det jävligt bra den vägen .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in