2024-10-23, 22:11
Medlem
Tja,

Lek med tanken att du som läsare är runt 25 år. Har en sambo som du är lyckligt förälskad. Hon är ditt allt. Du har krigat varje dag för att ni två ska ha en fin framtid. Byggt upp ett kapital till hus. Jobbat sena kvällar o helger.
En dag märker du att din partner har vart otrogen med en annan man i 1 månad. Denna man är kollega till henne.

Vad gör du?
Citera
2024-10-23, 22:13
Medlem
adelsnabels avatar
slut?
Citera
2024-10-23, 22:13
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarre1337
Tja,

Lek med tanken att du som läsare är runt 25 år. Har en sambo som du är lyckligt förälskad. Hon är ditt allt. Du har krigat varje dag för att ni två ska ha en fin framtid. Byggt upp ett kapital till hus. Jobbat sena kvällar o helger.
En dag märker du att din partner har vart otrogen med en annan man i 1 månad. Denna man är kollega till henne.

Vad gör du?

Slut, förstås.
Citera
2024-10-23, 22:14
Avstängd
Inga problem - hon for bo kvar o fortsätta ta emot min sääääd

Men det blir New Concept

Hon skall betala ALLT - mina pengar o lön är mina lekpengar
Hon skall göra ALLT hushållsarbete - tvätt stryk mat disk städ
Hon skall betala ALL Mat

Om inte Bort Bort Bort o kom aldrig mer tillbaka

Men säger du det flyttar hon väl hem till kollegan
Citera
2024-10-23, 22:15
Avslutad
Jag hade dumpat. En som har varit otrogen mot dig kommer du få svårt att känna tillit till igen.
Citera
2024-10-23, 22:18
Medlem
Torpedullas avatar
Sluta jobba kvällar och helger. Ville hon verkligen det? Eller tog du för givet att hon ville att du skulle jobba så mycket?
Citera
2024-10-23, 22:20
Medlem
Du lämnar henne såklart.
Citera
2024-10-23, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torpedulla
Sluta jobba kvällar och helger. Ville hon verkligen det? Eller tog du för givet att hon ville att du skulle jobba så mycket?
Det är ju inte TS fel. Att begå otrohet är ett val man gör.
Citera
2024-10-23, 22:22
Medlem
Jag skulle göra slut, otrohet är inget jag kan förlåta. Men du får väl vända dig inåt o fråga dig själv om det är något du kan förlåta?
Citera
2024-10-23, 22:24
Medlem
Volta.1234s avatar
Jag hotar med att ta livet utav mig, ifall hon efter en närmare titt trots allt varit otrogen.
Citera
2024-10-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextant
Jag skulle göra slut, otrohet är inget jag kan förlåta. Men du får väl vända dig inåt o fråga dig själv om det är något du kan förlåta?

Jag har alltid vart den personen som du beskriver. Att jag aldrig skulle förlåta det. Lite "bye bye" attityd. Helt plötsligt är jag där och den attityden är inte kvar.

Vet inte hur jag ska tänka kring detta. Gjort slut med henne men hon väljer o komma tillbaka. Träffat henne några gånger o allt känns som förut. Hon ångrar sig verkligen. Jag ser det.

Jag hade kunnat släppa det men hade det skett igen och man hade något barn med i bilden så hade jag aldrig kunnat förlåta mig själv... Den tanken stör mig.
Citera
2024-10-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volta.1234
Jag hotar med att ta livet utav mig, ifall hon efter en närmare titt trots allt varit otrogen.

Du är störd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in