2024-10-23, 09:33
Medlem
Hej,

jag har köpt Samsung Galaxy Book4 Edge, mycket för att få hjälp med redigering av video- och foto.

Men också för spelandet och då hänvisande Elgiganten mig Samsung Galaxy Book4 Edge.

Jag köpte det och brydde mig inte så mycket om det var speldator, då jag har en Asus från 2017 och behöver ny dator i alla fall.

Hursomhelst, så har jag ändå försökt ladda ner Red Alert, den från 1996 på min Asus som är från 2017. Och nedladdning har gått bra, men det poppar upp ett fönster där det står att en app behöver en följande innehåll på Windows: ''.NET Framework 3.5 (innehåller .NET 2.0 och 3.0)''.

Det går inte att få ner appen som den begär. Kommer jag få den i min Samsung Galaxy Book4 Edge och det kommer fungera?

Tack för svar!
Citera
2024-10-23, 12:25
Medlem
Prova aktivera det enl denna bild: https://learn.microsoft.com/en-us/do...trol-panel.png

Pro tip: Command and Conquer anniversary finns på Steam, det inkluderar Red Alert, portat till moderna datorer,
Citera
2024-10-23, 13:19
Medlem
tomatlarss avatar
Har de samma operativsystem så lär de vara samma problem men som sagt det finns en uppdaterad version av spelet som funkar fint på nya datorer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in