2025-09-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Varför har alla tingsrätter börjat göra så? Att de vägrar lämna ut via mejl? Förr lämnades ju varenda fall ut
solna brukar lämna ut men inte denna gången av nån anledning
Citera
2025-09-19, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Stämningsansökan
Solna tingsrätt
B 10795-24
https://files.catbox.moe/zor3sz.pdf

Tack.

Det framgår ju av stämningsansökan förstås, men det syns också tydligt på bilden från DN att GM är en svenne.

https://static.bonniernews.se/ba/2da...=60&width=1540

Det är som jag säger, integrationen gör att gängkriminaliteten sprider sig bland svennarna. Vad hade vi förväntat oss?
Citera
2025-09-19, 09:32
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Tre personer åtalas för mordet på en kvinna i 60-årsåldern i Akalla. Av utredningen framgår att trion var mycket nära att döda ytterligare en kvinna samma dag. Enligt åklagaren tyder ett samtal på att den misstänkte skytten åtagit sig att åka runt i Stockholm, ringa på dörrar och skjuta den som öppnar.

https://www.dn.se/sverige/trio-atala...ord-samma-dag/
Vem var kvinnan som klarade sig?
Citera
2025-09-19, 12:37
Medlem
Fup?
Citera
2025-09-19, 13:09
Medlem
GM har haft en mycket svår uppväxt som förklarar hans beteende och värderingar.

Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Tack.

Det framgår ju av stämningsansökan förstås, men det syns också tydligt på bilden från DN att GM är en svenne.

https://static.bonniernews.se/ba/2da...=60&width=1540

Det är som jag säger, integrationen gör att gängkriminaliteten sprider sig bland svennarna. Vad hade vi förväntat oss?
Citera
2025-09-19, 13:17
Medlem
Även M. Hon må vara den mest obehagliga tjej jag träffat.
Citat:
Ursprungligen postat av mammamiatuttaklia
GM har haft en mycket svår uppväxt som förklarar hans beteende och värderingar.
Citera
2025-09-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammamiatuttaklia
Även M. Hon må vara den mest obehagliga tjej jag träffat.

Hur då?
Citera
2025-09-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Var det inte dottern?

Märkligt att andra än Fox och Jordgubben sjunker till så låg nivå att ge sig på anhöriga.

Som någon kommenterade är detta den märkligaste samlingen av utförare...Kan det verkligen stämma som polis och åklagare tror att detta är gärningspersonerna??
Citera
2025-09-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Var det inte dottern?

Märkligt att andra än Fox och Jordgubben sjunker till så låg nivå att ge sig på anhöriga.

Som någon kommenterade är detta den märkligaste samlingen av utförare...Kan det verkligen stämma som polis och åklagare tror att detta är gärningspersonerna??

Det var en kvinna som var skriven i samma lägenhet som Slice i nätverk Humla (gren av splittrat HH). I samma nätverk ingår Trolle, vars mor mördades i Akalla.
Citera
2025-09-19, 14:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det var en kvinna som var skriven i samma lägenhet som Slice i nätverk Humla (gren av splittrat HH). I samma nätverk ingår Trolle, vars mor mördades i Akalla.
Undrar om hon var släkt eller bara hyrde i andra hand.
Citera
2025-09-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ok jag trodde annars det rörde sig om samma lägenhet som Trolles mor men då hade jag fel.

Trodde annars att det andra höll högre nivå än dom som FOx och JG anlitar som tar fel lägenhet med mera men naivt av mig att tro det. Don anlitar barn och kollar inte ens själva ordentligt. Väldigt låg nivå många håller idag. Annat var det på 90-talet....
Citera
2025-09-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Varför har alla tingsrätter börjat göra så? Att de vägrar lämna ut via mejl? Förr lämnades ju varenda fall ut
Antagligen för att försvåea för mailbottar som bygger databaser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in