Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej som inte rakar benen? Och ha sex med henne? Motivera varför eller varför inte. Själv skulle aldrig kunna tänka mig det. Finns inget mer avtändande än fjuniga ben. Det skall vara mjuka, slätrakade lena ben. Finns inget härligare än att kyssa och smeka en tjejs mjuka, lena tjejiga ben.
Diskussionsunderlag:
Hur ser du på tjejer som inte rakar benen? Motivera varför eller varför inte du kan tänka dig att vara tillsammans med en sådan tjej.
Det är inget fel med hår. Helt naturligt. Träffade en burdus och matglad grekiska sommaren 99 som hade stora sträva hårstrån på benen. Det kändes härligt! Lite fjuniga polisonger hade hon också.
Får man ligga ska man vara nöjd tänker jag.
Det är ju upp till kvinnan?
Själv stör jag mig inte på naturliga kvinnor, men det blir ju hennes egna val. Roligare är ju däremot historien bakom varför kvinnor rakar sina ben; ”But when Gillette realized he could double his profits by doubling his customers and introducing women as shoppers,”
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!