Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Har han rätt? Litar ni på vår solbrände vän i kostym?
Dags att internera konspiratörerna?
WHO Tedros är en kommunist och dessutom misstänkt för allt från förskingring (stulit annans egendom) till brott mot mänskligheten (i sitt hemland).
Tedros Ghebreyesus är endast en marionett åt den rika eliten, för hur kan annars en sådan skum figur med tvivelaktigt förflutet få en så hög roll inom WHO?
Om jag litar på Tedros? Nej givetvis inte. Det fattade jag redan under plandemin. Och med WHOs önskan att genomdriva den livsfarliga
pandemic treaty så är jag helt säker på att WHO har bytt skepnad från att betraktas som god till något oerhört livsfarligt för hela mänskligheten.
WHOs
pandemic treaty försöker etablissemanget genomföra i smyg, men det är ett brott mot Nürnbergkonventionen, och därmed ett brott mot mänskligheten.
Folk (exv. naziläkaren Karl Brandt) blev hängd för sådana brott som sedan utgjorde grunden för Nürnbergkonventionen, dvs medicinska experiment mot människors vilja.
Det här försöker WHO alltså genomdriva, att pga av en massmedia-konstruerad pandemi skrämma människor i hela världen så pass mycket så man kan skippa den fria viljan om att bli injicerad med experimentella mediciner (mRNA-vaccinet). Och vill man inte så får man ingen grön bock på sitt vaccinpass (=utpressning), och därmed ingen mat, resor, jobb.. etc..
Alternativt så hamnar man som dissident i ett interneringsläger på obestämd tid, dvs tills plandemi är över, vilket aldrig kommer att ske eftersom det är ett totalt makt-instrument över folket.
Kom ihåg, era tankar är illusioner, så det behöver inte existera en "pandemi" i verkligheten (likt något klimathot), utan det räcker att pandemin (eller klimathotet) existerar i huvudet på majoriten av människor. Det är något massmedia är till för, en media för massorna.
Edit. Kan tillägga att det finns inga bevis som helst på att någon "misinformation" från vanliga människor ligger bakom några dödsorsaker. Det är tvärtom så att WHOs desinformation ligger bakom väldigt många dödsfall.
Med
pandemic treaty will WHO dessutom kunna styra (censurera) vad som anses vara information vs. desinformation, och därmed axla rollen som Sanningsministeriet (se boken 1984).