2025-04-03, 18:41
Medlem
Sektledarna verkar vara hurtcore-fantatiker, ldre som sker barn och unga att manipulera s att de kan tvingas till sjlvdestruktivt beteende, sjlvmord eller uttriktat vld.

https://www.urbandictionary.com/defi...?term=hurtcore
Citera
2025-04-03, 18:44
Citat:
Ursprungligen postat av persephone
Sektledarna verkar vara hurtcore-fantatiker, ldre som sker barn och unga att manipulera s att de kan tvingas till sjlvdestruktivt beteende, sjlvmord eller uttriktat vld.

https://www.urbandictionary.com/defi...?term=hurtcore

Nja. Finns inget som tyder p att det r en massa ldre hemska personer bakom. Skaparna och "ledarna" av dessa lsa grupper r i stort sett alltid under 18 sjlva. Se Bradley Cadenhead exempelvis.
Citera
2025-04-03, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granitvitstark
Nja. Finns inget som tyder p att det r en massa ldre hemska personer bakom. Skaparna och "ledarna" av dessa lsa grupper r i stort sett alltid under 18 sjlva. Se Bradley Cadenhead exempelvis.

Fick intrycket att det var ldre i UG-avsnittet. Men men, de verkar rejlt skruvade.
Citera
2025-04-03, 20:20
Medlem
Men den hr Chai - identifierades inte han i fb trden dr flashbackare fick fram identiteten ?dvs INTE ug eller r jag ute o cyklar ?
Citera
2025-04-03, 20:25
Medlem
Graevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Men den hr Chai - identifierades inte han i fb trden dr flashbackare fick fram identiteten ?dvs INTE ug eller r jag ute o cyklar ?

Ingen av dessa mediakanaler har varit frst med nt. All info kommer frn Flashback (eller DivZero i fallet med SVT). Vinka - de luslser denna trd.
Citera
2025-04-03, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granitvitstark
Fanns en video nr han dansade med en koran i handen, s jag utgr frn det.
Men ja, det behver inte betyda att han r muslim, och jag har inte sett honom skriva det personligen.

Se hr, jag hade den sparad faktiskt, postad ursprungligen frn hans anvndare p Telegram.
https://delafil.se/2e40dfc4b2782b1e/IMG_1797.mov

Kan du ladda upp den igen ? Jag kan inte ladda ner den
Citera
2025-04-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graev
Ingen av dessa mediakanaler har varit frst med nt. All info kommer frn Flashback (eller DivZero i fallet med SVT). Vinka - de luslser denna trd.

UG tar allts Cred fr grv som flashbackare gjort ?
Riktigt riktigt smutsigt beteende frn dessa "journalister"...
Citera
2025-04-03, 20:33
Citat:
UG tar allts Cred fr grv som flashbackare gjort ?
Riktigt riktigt smutsigt beteende frn dessa "journalister"...
Skitvanligt att mediafolk inte ger cred fr leads eller framgrvda detaljer som kommer frn flashback.
Citera
2025-04-03, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastDaysHere
Skitvanligt att mediafolk inte ger cred fr leads eller framgrvda detaljer som kommer frn flashback.

Tittar p dokumentren nu. De (UG) pstr att det r DOM som gjort dessa kopplingar/grv. "God journalistiskt sed " my ass.
Citera
2025-04-03, 20:36
Citat:
Tittar p dokumentren nu. De (UG) pstr att det r DOM som gjort dessa kopplingar/grv. "God journalistiskt sed " my ass.

Ja, det r sjukt trist, men s r det tyvrr..
Citera
2025-04-03, 20:36
Medlem
Lukas-s avatar
Sekten 764 har absolut inget med satsnism att gra. Vem r den okunnige dilettanten som ftt medias dligt utbildade journalister att sprida denna osanning?
Svl Taxilaffren som SVT-journalisten Sievert holms beryktade satanistprogram r historiska paralleller till detta bisarra rykte.
Citera
2025-04-03, 20:50
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas-
Sekten 764 har absolut inget med satsnism att gra. Vem r den okunnige dilettanten som ftt medias dligt utbildade journalister att sprida denna osanning?
Svl Taxilaffren som SVT-journalisten Sievert holms beryktade satanistprogram r historiska paralleller till detta bisarra rykte.
Hur menar du? Det anvnder ju O9A estetik. str ju ven om det i deras manualer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in