2024-10-20, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Claes Malmberg i fettan är det första jag kommer på. Det var väl i och för sig något senare.

Sen förväntar jag mig verkligen inte att någon ska jubla. Har du fått för dig att jag tror att programmet kommer bli bra eller att jag ens kommer kolla på det får du jobba på din läsförståelse.

I vilket inlägg åsyftade jag att just DU skulle jubla?
Citera
2024-10-20, 11:23
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Törs man gissa på att Jamal Hamas är först ut? 😙
Citera
2024-10-20, 11:28
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Övervikt ökar risken för en rad sjukdomar men det gör även alkohol och rökning. Moraliserar du lika mycket över tv-program där det dricks öl, vin och sprit och röks cigg?
Ryktas att läkemedelsindustrin mutat Eva Beckman. Fler liknande program planeras i framtiden.
Citera
2024-10-20, 11:30
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Naken vem tar vem med Robert Aschberg gick ju åtminstone på tv3.
Citera
2024-10-20, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Fel. Ett intervjuprogram, då räcker det med att två personer sitter mittemot varandra och babblar.

Jag såg på nyheterna där Eva Beckman försvarade att hon anlitat kontroversiella Stina Wollter, och Eva menade att Stina medverkar i egenskap av konstnär. Sedan kan man ha ett så kallat naket och ärligt samtal utan att kläderna åker av.

Här kombineras woke-propaganda med ett billigt försök att locka folk att titta på när B-kändisar tar av sig paltorna.

Det är ju exakt det som de gör, sitter mitt emot varann.
Resten är till för att sälja programmet. Stina är ju kroppsaktivist så inte så konstigt att hon säljer in den idén.
Citera
2024-10-20, 11:53
Medlem
azontos avatar
Det är ändå roligt att vänstermänniskor säger att 1 år är länge sedan för att sprida antisemitism och att vi inte ska älta i det. Och samtidigt pratar de konstant om att SD grundades av "nazister" för typ 30 år sedan och att typ Sjöstedt hade rakad skalle när han var 15 år.
Citera
2024-10-20, 12:05
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Synd att programmet måste läggas ner nu Cissi Walin och Alba August skall tydligen varit de två andra tjejerna i serien
Citera
2024-10-20, 12:30
Medlem
mammanmedbollars avatar
Haha hade varit jätteroligt om Leif GW bara drog av sig sina svettiga kläder. Knäpper upp bältet, drar ner gylfen (stönar under tiden) och sedan släpper ner byxorna och till sist de sketna kalsongerna, som givetvis är fulla av avföring och urin.

Sen sitter han där, manspreadar, helt utan att skämmas. Vi alla har sett bilden man får upp i huvudet. Ni vet, i bastun på badhuset..

Hade varit toppen.
Citera
2024-10-20, 12:57
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Haha hade varit jätteroligt om Leif GW bara drog av sig sina svettiga kläder. Knäpper upp bältet, drar ner gylfen (stönar under tiden) och sedan släpper ner byxorna och till sist de sketna kalsongerna, som givetvis är fulla av avföring och urin.

Sen sitter han där, manspreadar, helt utan att skämmas. Vi alla har sett bilden man får upp i huvudet. Ni vet, i bastun på badhuset..

Hade varit toppen.

Haha, kan bara hålla med, men usch för bilden du nu skapade och som etsat sig fast i mitt sköra sinne...
Citera
2024-10-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Stackarn Molly får inget annat än det här nu när hon börjar närma sig 130kg.. fan.. hon måste ta tag i sig själv!

Hon blir säkert inbjuden till nästa års Biggest Loser.
Citera
2024-10-20, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hon blir säkert inbjuden till nästa års Biggest Loser.

Jag hoppas hon kommer på fötter igen.
Citera
2024-10-20, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Smaken är som baken - och hennes rumpa verkar rejäl…

Tycker det är hett, svar ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in