• 7
  • 8
2025-03-13, 23:18
Medlem
Generalkosmoss avatar
Bra för oss manligare killar, de lämnar sin generation av unga fertila kvinnor till oss. För när de kommer till kritan å ren biologi föredrar tjejer maskulina män.
Citera
2025-03-14, 14:48
Medlem
Generalkosmoss avatar
Sönder gullade unga män som fastnat i eviga tånår, ser sig själva som universums center.. bortskämda tror att allt bra vi har i samhället är en självklarhet.... Förjävligt att se dom asså.

https://youtu.be/HGQSBxiMAWw?si=4euPirw7bQZzSr8F
Senast redigerad av Generalkosmos 2025-03-14 kl. 14:51.
Citera
2025-03-14, 18:56
Medlem
+1

Svenska män hade kunnat vara män om inte Västerländska feminismen som var så bra skulle börja?

Börja väl runt 69 vid woodstock och kvinnors frigörelse från ansvar?

Men jag är ung så vad vet jag men i några generationer har det spårat ur och nu nått sin topp.
Citera
2025-03-14, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnflygandeKo
Därför media "internet" den västerländska nuvarande kulturen säger att " maskulint = toxic" . Så de gör allt för att påvisa allt negativt med " maskulint " istället för att belysa det bra och positiva . Bara kolla på män. reklamare film serier osv, vita män är oftast inkompetenta klumpiga lata irrationella m.m. . Men förhoppningvis börjar pendeln att svänga åter igen och saker börjar bli mer "normala "

+1

Västerländska kvinnor och media har skapat vad dom trodde var jämnställdhet till en början men spårade för längesen och nu nått sin peak med non-sens.

Jag tror att många kvinnor själva kommer komma upp i 35-40 års åldern och kommer behöva skaffa katter när dom är äldre tack vare var dom trodde var deras politiska åsikter har skjutit dom själva i foten, och kommer inse ju äldre dom blir att dom faktiskt uppskattar könsfördelningen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in