Uppdaterat Snapchat för mindre än 1h sedan. Ser lycklig ut.
Fått mycket ”hat” senaste tiden & florerar ofta i sammanhang där han görs till åtlöje. Tror inte han är helt stabil rent psykiskt. Hade nog inte många varit i den situationen.
Med det sagt instämmer jag med ovan - svårt å tro att man väljer att hoppa från 3e våningen om man är suicidal. Känns mer som en ”jag leker lite Allan med balkongräcket” & han föll överbord.
Jag kollade hans Snapchat storys bokstavligen för en halvtimme sen. Då verkade allt frid och fröjd. Han ser inte påverkad ut, käkar frukost med sin tjej, dom gosar med en hund och dom befinner sig i en kompis villa på markplan. Hur har han ens hunnit ta sig till tredje våningen på ett hotell på så kort tid?
Uppdaterat Snapchat för mindre än 1h sedan. Ser lycklig ut.
Fått mycket ”hat” senaste tiden & florerar ofta i sammanhang där han görs till åtlöje. Tror inte han är helt stabil rent psykiskt. Hade nog inte många varit i den situationen.
Med det sagt instämmer jag med ovan - svårt å tro att man väljer att hoppa från 3e våningen om man är suicidal. Känns mer som en ”jag leker lite Allan med balkongräcket” & han föll överbord.
Iofs kan det vara ett gammalt inlägg? Går väl att posta gamla videoklipp?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!