2024-10-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ja en trodde att hon med höll på

Usch, ja de är tragiskt.
Citera
2024-10-17, 16:10
Medlem
SegerHelg88s avatar
gissar att narkotika var inblandat
Citera
2024-10-17, 16:23
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Du är ganska van vid att skylla dina fel på andra, antar jag?

Vad snackar du om? Jag pratar om TS, inte något annat. Liam's ex gjorde den klassiska kändisex grejen att skriva en bok med falska anklagelser för pengar och kändisskap.

https://www.irishstar.com/culture/entertainment/liam-payne-wife-girlfriend-33909187
Senast redigerad av sxephil 2024-10-17 kl. 16:25.
Citera
2024-10-17, 16:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Var tydligen både full och hög samt gick bärsärk på rummet så antingen olycka eller självmord. Tror det senare, pallade inte pressen längre
Enligt mig en söndersupen narkoman. Förstår inte hur vraket kan bli så hyllad och omskriven. Min första tanke var att det handlade om en missbrukare.
Citera
2024-10-17, 16:35
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Enligt mig en söndersupen narkoman. Förstår inte hur vraket kan bli så hyllad och omskriven. Min första tanke var att det handlade om en missbrukare.

En av medlemmarna i One Direction och som även har en stark solokarriär. Ja, det är jättekonstigt att han blir hyllad.

Citera
2024-10-17, 16:39
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
En av medlemmarna i One Direction och som även har en stark solokarriär. Ja, det är jättekonstigt att han blir hyllad.

Förändrar inte min inställning. Hur duktig han än var så är det lika patetiskt. Dock borde han vara ett varnande exempel för folk som håller på med sina droger.
Citera
2024-10-17, 16:41
Medlem
Det är lite konstigt att dom först ringer 911 och nämner att han har en balkong i sitt hotellrum. Sen sex minuter senare hittades Liam Payne död. Kanske så har dom mördat honom och sen slängt ner honom? Inget som jag tror dock, men lite märkligt detta ändå.
Citera
2024-10-17, 16:57
Avslutad
Ingen av dem andra medlemmarna i one direction som uttalat sig om allt som hänt?
Citera
2024-10-17, 16:57
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
I rummet fanns även Clonazepam, en flaska whisky och energidrycker. Han hade flyttat från ett 5-stjärnigt hotell (typ Hyatt eller Four Seasons) till Casa Sur, förmodligen för att där har man lättare tillgång till substanser.
För övrigt i argentinska TV:n florerar just nu rykten och spekulationer: att sedan en tid hade han en relation med en manlig entrepeneur, om att flickvännen avbröt resan och återvände hem efter ett gräl med Liam, att han fick besök av fnask, och till och med att han fick knarket levererat i såpan 😅

Tycker det hela är ganska solklart. Han var ju erkänd alkis sen innan, och har även tillgång till benso, plus säkert massa annat.

Förmodligen emotionellt ur balans pga slog sönder tv eller dator, sen super sig full som vanligt för att hantera känslorna, tar ett par benso, och därefter är det inte långt till att trilla eller hoppa ut från en balkong. Den dimman är redig.
Citera
2024-10-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Det är lite konstigt att dom först ringer 911 och nämner att han har en balkong i sitt hotellrum. Sen sex minuter senare hittades Liam Payne död. Kanske så har dom mördat honom och sen slängt ner honom? Inget som jag tror dock, men lite märkligt detta ändå.
Han kanske skrek att han skulle hoppa?
Citera
2024-10-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amandda104
Ingen av dem andra medlemmarna i one direction som uttalat sig om allt som hänt?

De kanske kommer släppa ett gemensamt uttalande? Så gjorde, om jag inte missminner mig, resterande Vänner-gänget när Matthew Perry dog.
Citera
2024-10-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Inlägg 74
Ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto