Citat:
Ursprungligen postat av
Crabbofix
När man inser vilket sexliv bögar har, då slår det mig att många som ogillar eller rentav hatar bögar, i själva verket bara är avundsjuka.
Låt mig ta några exempel från en bögklubb i Stockholm:
"Vi har ingen koll på vem som gör vad nere i källaren"
"Ett uppskattat tema är så kallade underwearpartyn där gästerna låser i kläderna i skåp och bara går runt i kalsonger eller om man så föredrar, helt naken."
"största klientelet är fortfarande snubbar som dyker in för kravlöst sex, oavsett om det gäller en runk eller mer avancerat."
"Vi har mycket på luncherna, då killar som jobbar häromkring kommer in. Stället och miljön gör att man bli lite extra kåt, och det är ofta enklare att hitta någon här än att sitta på någon app i flera timmar innan man får napp."
Det är ingen större skillnad mot de klubbar som finns för heterosexuella. Du måste ju förstå att personen som äger klubben inte berättar någon sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crabbofix
Men det är ju det som är själva poängen - att deras livsstil, inte är tillgänglig för heterosexuella, men om det vore det, så skulle det vara rena paradiset.
Det finns bögar som inte får sex på det sätt som heterosexuella önskar. Att stå bakom ett glory hole vill knappast alla bögar och är du ful, fet eller blyg eller annat så får du inte sex på deras klubbar heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dille24
Tror du har en liten poäng även om jag aldrig sett det så. De flesta heterosexuella män skulle förstås vilja kunna gå in på en klubb full med bara heta kåta kvinnor. Dygnet runt och vara garanterad att gå knulla!
Inte ens swingerspartyn under parkvällar är ju så för oss heterosexuella män. Nu hatar jag inte bögar, men skulle jag gjort det skulle detta faktum göra mig ännu bittrare

Du får helt enkelt leta reda på bättre klubbar. Behöver inte vara swingers.
Jag håller förstås med om att bögarna tillåts vara mer öppna eftersom stigmat kring att kvinnor älskar att knulla med främlingar fortfarande är stort och det krävs lite hemlighetsmakeri kring de klubbar som finns för kravlöst sex.
Men, som sagt, det är ingen skillnad i ren dekadens på de heteroklubbar man kan frekventera i Stockholm och säkert också i Göteborg och Malmö.