2024-10-15, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Haha, du menar att han är trollad? Jag tror att han är trollad i politiskt syfte.
Politiskt? Han sparkar boll, vad finns det för politik i det?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Även om Mbappè skulle vara oskyldig så har han gjort bort sig å det grövsta. Varför åka till Sverige utan någon synbar annan anledning än att festa och knulla? Killen är en vandrande säkerhetsrisk för såväl sin klubb som för sitt land.

Håller med! Han har verkligen gjort bort sig och skämt ut sin klubb..läste i aftonhoran nu ikväll att han medverkat på dagens träning eftersom han inte har något att skämmas för
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
det verkar som julia franzen är anmälaren

Nej det är det inte
Citera
2024-10-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
det verkar som julia franzen är anmälaren

Sluta hitta på.
Citera
2024-10-15, 22:18
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Han borde åkt till Finland istället!
Min fd. fru från Finland sa alltid att finskor formligen älskar svart kladdstång , förmodligen hade de gjort det gratis också utan löjlig våldtäktsanmälan!

För att inte tala om ryskor. Extremt vulgo-horiga.
Citera
2024-10-15, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Vore fantastiskt om han åkte dit. Riktigt bra.
Komma hit och våldföra sig på kvinnor när det egentligen är transor han är ute efter den perverterade lille spolingen.

Ett riktigt perverst svin är vad han är!!
Citera
2024-10-15, 22:20
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Eller ingen rök utan eld?🔥
Eller det kan också vara som vanligt, att vänsterpöbeln står och skramlar med nycklar för att försöka förhindra "förbjudna" åsikter? Jag kan tänka mig att Mbappe faktiskt kan ha hamnat i en liknande situation som Assange. Politiska exempel (politiskt korrekta) skall ju statueras, och speciellt inför alla kommande val.
Senast redigerad av Flashsmash 2024-10-15 kl. 22:25.
Citera
2024-10-15, 22:20
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Självfallet handlar det inte om någon fällande dom och skadestånd utan om en uppgörelse utanför rätten. Dvs kvinnan får x antal miljoner för att dra tillbaka anmälan. Det kan hända oavsett om han är skyldig eller inte. Snabbt och enkelt sätt att bli av med ett problem för honom som är värd miljarder...

Nu har polisen fått en snmälan och åklagare är inkopplad. Går inte vrida sig ur det greppet när bevis finns och kvinnan blivit undersökt på sjukhuset.

Utredningen fortskrider, tick, tack.

Våldtäktsutredningen borde nu kommit så långt att det är dags för åklagare Chirakova att ta ställning till om Kylian Mbappé ska begäras häktad. Om han redan nu är anhållen i sin frånvaro är det inget som är offentligt.
Straffet för våldtäkt är minst tre års fängelse och därmed är det ett brott som kan resultera i obligatorisk häktning. En häktning i utevaro är en förutsättning för att en person ska bli internationellt efterlyst.
Jag har svårt att se att en svensk åklagare skulle särbehandla Mbappé och inte agera som om han vore vilken misstänkt som helst.
Citera
2024-10-15, 22:22
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Sverige har en lång och gedigen tradition av falska våldtäktsanklagelser som myglas hela vägen till fällande dom. Vem minns inte den vämjeliga sosse-groupin Anna Ardin som la upp sig för Julian Assange och sen förstörde hans liv med sin rövarhistoria.

Mbappe bör tänka sig två gånger innan han låter Sveriges feminist-korrumperade rättsväsende sätta tänderna i honom. Åk inte hit är mitt råd, sköt all kontakt med svenskarna från Frankrike.

Exakt vad han måste göra. Sätt aldrig din fot i feminismens Saudiarabien.
Citera
2024-10-15, 22:30
Medlem
Mbappés advokat:
Citat:
– Han är aldrig ensam, han skulle aldrig utsättas för en situation som skulle innebära någon risk för honom. Det utesluter att han skulle ha agerat på ett klandervärt sätt, det kan jag säga er, det är absolut säkert.

Blir tufft om det har säkrats vissa spår i utredningen. Var de då flera i rummet än MGM och möjliga BO?

Hur har dessa spår, om de har hittats, hamnat där utan ett "klandervärt sätt"? Visst, ett ligg behöver inte vara klandervärt men lite besvärligt för en storstjärna som Mbappé.
Senast redigerad av Mashedpotatoe 2024-10-15 kl. 22:32.
Citera
2024-10-15, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu har polisen fått en snmälan och åklagare är inkopplad. Går inte vrida sig ur det greppet när bevis finns och kvinnan blivit undersökt på sjukhuset.

Utredningen fortskrider, tick, tack.

Våldtäktsutredningen borde nu kommit så långt att det är dags för åklagare Chirakova att ta ställning till om Kylian Mbappé ska begäras häktad. Om han redan nu är anhållen i sin frånvaro är det inget som är offentligt.
Straffet för våldtäkt är minst tre års fängelse och därmed är det ett brott som kan resultera i obligatorisk häktning. En häktning i utevaro är en förutsättning för att en person ska bli internationellt efterlyst.
Jag har svårt att se att en svensk åklagare skulle särbehandla Mbappé och inte agera som om han vore vilken misstänkt som helst.

Hans advokat säger att MP aldrig var ensam utan var med sina skyddsvakter hela tiden så de kommer vittna till hans fördel. Detta tror jag dock är lögn och att MP tog med sig eller fick besök av tjejen han våldtagit på hotellet. Givetvis var de ensamma på rummet utan några vakter så de kan omöjligt veta vad som hänt i rummet.
Citera
2024-10-15, 22:32
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Eller det kan också vara som vanligt, att vänsterpöbeln står och skramlar med nycklar för att försöka förhindra "förbjudna" åsikter? Jag kan tänka mig att Mbappe faktiskt kan ha hamnat i en liknande situation som Assange. Politiska exempel (politiskt korrekta) skall ju statueras, och speciellt inför alla kommande val.

Är han politisk? Vilket parti/ideologi tillhör han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in