2026-03-05, 05:39
Medlem
auto-fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Nej tyvärr inte. Jag har insett att det är kört.

Det är inte kört, var i din ålder när jag träffade min fru.

Vi började snacka på en lugnare pub. Inget flörtande där och då. När hon skulle gå gav hon mig sitt nummer. Resten är historia.

Totalt oförberett och oplanerat. Var inte där för att leta.
Citera
2026-03-05, 07:29
Medlem
Citat:
Jag är en man på 38 år och har varit ofrivilligt singel i hela mitt liv. När man var i unga 20-års åldern så var jag på en hel del hemmafester, krogbesök och allt sånt där men det ledde inte till något. Ärligt talat så var jag väldigt ful på den tiden (om jag la upp bild hade ni hållit med mig). Så nu i efterhand inser jag att det var väldigt lönlöst av mig att ens försöka hitta någon på den tiden.

Min värsta fulhet försvann efter 30 och idag tycker jag att jag ser relativt normal ut även fast jag är långt ifrån någon avelshingst. Däremot så är ju typ alla ens i närheten av min ålder upptagna. Och man träffar ju naturligt inte så många nya människor längre heller. Hemmafesterna och krogbesöken existerar knappt längre. På nätet får jag inga svar.

När man var 25 fick man höra "det blir enklare efter 30" men nej det blir ännu svårare ju äldre man blir. Eller "Det kommer snart bara ta det lugnt" men nej nu kan jag inte ta det lugnt längre. Jag är snart medelålders och har inte ens varit intim med en tjej på över 15 år. Jag har glömt bort hur det känns. Och på samma gång blir jag nervös av bara tanken på att ha sex. Kvinnor idag är ju inte direkt oerfarna och de blir nog inte så våta av att vara med en oerfaren 38-åring.

Är det försent för mig nu?
Kvinnor finns i Österuropa samt Syd Östasien.
Citera
2026-03-05, 08:28
Medlem
Citat:
Nej tyvärr inte. Jag har insett att det är kört.
Det är kört för att svenska kvinnor är cp skadade och har sjuka förväntningar. De bokstavligt talat komponerar ihop en perfekt man och är missnöjda när de kan välja kille.
Tänk om killar kunde välja en snygg vass tjej, tajt slimmad kropp med perfekta former, hög status, bra jobb och överöser mig med gåvor, uppvaktning, tar hand om mig, betalar presenter, ger mig allt sex jag vill ha när det passar mig, snygg, hälsosam och så vidare

Den lyxen har kvinnor för att mn håller måttet. Killar kan inte ställa dessa krav för att de flesta kvinnor är sopor. Gå ut på tinder och hinge och svajpa, 1 av 500 är vad man faktiskt verkligen gillar. Alla andra får man låtsas att man gillar.
Citera
2026-03-05, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamby
Det är kört för att svenska kvinnor är cp skadade och har sjuka förväntningar. De bokstavligt talat komponerar ihop en perfekt man och är missnöjda när de kan välja kille.
Tänk om killar kunde välja en snygg vass tjej, tajt slimmad kropp med perfekta former, hög status, bra jobb och överöser mig med gåvor, uppvaktning, tar hand om mig, betalar presenter, ger mig allt sex jag vill ha när det passar mig, snygg, hälsosam och så vidare

Den lyxen har kvinnor för att mn håller måttet. Killar kan inte ställa dessa krav för att de flesta kvinnor är sopor. Gå ut på tinder och hinge och svajpa, 1 av 500 är vad man faktiskt verkligen gillar. Alla andra får man låtsas att man gillar.
Jag hävdar att hela premissen med att "hitta någon" är fel. Som du så fint lägger fram det här - kvinnor har sjuka förväntningar. Man ska vara rik, snygg och bra på att knulla. En omöjlig kombo, då det krävs att man har energi och fritid för att bli en bra hingst och det krävs jobb för att bli rik.

Man behöver inte leta länge för att få det man vill ha som man (ni vet vad hehe). En tjej som har hög status kan tyvärr vara svårt att finna för de flesta män, men det jag fetmarkerat i ditt inlägg ovan finns på sk köttmarkanden nere på kontinenten, även bland annat i Sydostasien. Därför är jag ibland förundrad över den eviga jakten på att hitta någon hos de svenska männen.
Citera
2026-03-05, 09:07
Medlem
Citat:
Jag är en man på 38 år och har varit ofrivilligt singel i hela mitt liv. När man var i unga 20-års åldern så var jag på en hel del hemmafester, krogbesök och allt sånt där men det ledde inte till något. Ärligt talat så var jag väldigt ful på den tiden (om jag la upp bild hade ni hållit med mig). Så nu i efterhand inser jag att det var väldigt lönlöst av mig att ens försöka hitta någon på den tiden.

Min värsta fulhet försvann efter 30 och idag tycker jag att jag ser relativt normal ut även fast jag är långt ifrån någon avelshingst. Däremot så är ju typ alla ens i närheten av min ålder upptagna. Och man träffar ju naturligt inte så många nya människor längre heller. Hemmafesterna och krogbesöken existerar knappt längre. På nätet får jag inga svar.

När man var 25 fick man höra "det blir enklare efter 30" men nej det blir ännu svårare ju äldre man blir. Eller "Det kommer snart bara ta det lugnt" men nej nu kan jag inte ta det lugnt längre. Jag är snart medelålders och har inte ens varit intim med en tjej på över 15 år. Jag har glömt bort hur det känns. Och på samma gång blir jag nervös av bara tanken på att ha sex. Kvinnor idag är ju inte direkt oerfarna och de blir nog inte så våta av att vara med en oerfaren 38-åring.

Är det försent för mig nu?

Varför då ? Charlie Chaplin fick sitt första barn som 72 åring med en 24 årig tjej se till att umgås med människor men inte via dating sidor bättre i så fall med disskutionsgrupper på nätet där det finns människor du delar intresse med har själv fått lite nya kontakter på just det sättet.
Citera
2026-03-05, 11:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto-fellatio
Det är inte kört, var i din ålder när jag träffade min fru.
Kanske sker utveckling på gott och i detta fall möjligen ont?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in