2024-10-13, 15:01
Medlem
carminaburanas avatar
Delicatos "Lussebulleboll"
Kan vara det vidrigaste jag smakat, som en kemikalieinfuserad smörklump

Delicatos "kanelbullekaka"
Torr sockerkakeliknande sak med kanel. Usch

Oreos "Gingerbread"
smakar ungefär som ett krispigt kaneldoftljus

fyll på om ni sett några andra höst/jul specialare!
Citera
2024-10-14, 19:08
Medlem
bergsturks avatar
Nya skumtomtarna med päronsmak var helt okej, men de vanliga är fortfarande godare, och de med kolasmak de hade för några år sedan är fortfarande godast.
Citera
2024-10-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Nya skumtomtarna med päronsmak var helt okej, men de vanliga är fortfarande godare, och de med kolasmak de hade för några år sedan är fortfarande godast.
wow de måste jag testa!
Citera
2024-10-25, 14:39
Medlem
vojnes avatar
Sias jul-"glass" är i år sorbet (vatten-sockerblandning) med julmustsmak. Visst smakar den julmust, men jag föredrar alla gånger gräddglass som årlig julsmak. Betyg: 3 av 10 pepparkakshjärtan.

Jag drömmer tillbaka till marcipangrissmaken med bitar av mörk choklad som fanns för några år sedan.
Citera
2024-10-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vojne
Sias jul-"glass" är i år sorbet (vatten-sockerblandning) med julmustsmak. Visst smakar den julmust, men jag föredrar alla gånger gräddglass som årlig julsmak. Betyg: 3 av 10 pepparkakshjärtan.

Jag drömmer tillbaka till marcipangrissmaken med bitar av mörk choklad som fanns för några år sedan.
Tycker den var oväntat "gräddig" för att vara en sorbet. Älskar julmust och är lite kluven till vad jag ska tycka. Äcklig var den inte, men saknade det där lilla sista eftersmaken från julmust. Jag sträcker mig till 6 av 10.
Citera
2024-10-26, 08:51
Medlem
SamuraiBennys avatar
Har sett att istället för Tomteskummis (energidricka) så har min affär börjat sälja påskskum... samma sak som med julmust och påskmust, samma sak, älskar den säsongsgrejen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in