2024-10-12, 02:51
Medlem
Är det normalt att man kan gå omkring naken utan att ens partner vill eller försöker ta på en? Eller att sova/skeda naken (jag) utan minsta reaktion efter intention?
Hur gör ni som är i ett förhållande men anser att ni får för lite uppmärksamhet, närhet och sex?

Vi har varit ihop i 8 år och jag har tagit upp det sååå många gånger utan resultat. Jag har det gärna 3 ggr/vecka. Tycker inte att det känns som att det borde vara omöjligt.
Och nej onani blir aldrig samma sak.
Går det föreslå ett öppet förhållande eller kommer det att slå fel?
Jag klarar inte mer.
Citera
2024-10-12, 04:14
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ByCourtesy
Är det normalt att man kan gå omkring naken utan att ens partner vill eller försöker ta på en? Eller att sova/skeda naken (jag) utan minsta reaktion efter intention?
Hur gör ni som är i ett förhållande men anser att ni får för lite uppmärksamhet, närhet och sex?

Vi har varit ihop i 8 år och jag har tagit upp det sååå många gånger utan resultat. Jag har det gärna 3 ggr/vecka. Tycker inte att det känns som att det borde vara omöjligt.
Jag klarar inte mer.
Hur har du tagit upp det?
När? Var? Hur? Vad sa du? Hon?
Citera
2024-10-12, 04:29
Medlem
StudiumValors avatar
Det är svårt att ha sex om man inte är sugen.
Det är svårt att göra sig själv sugen om man inte är det.
Det är svårt att bli sugen på beställning.
Vill du ha sex med ngn som inte vill ha sex med dig?
-----
Ja det hjälpte ju inte.
Hen kanske skäms för sex. Sex är något fult som man inte gör med den man respekterar.
Har du tagit upp det utan resultat får ni kanske prata med en samlevnadsexpert några timmar.
Är det en bra ide?
Citera
2024-10-12, 04:34
Medlem
Galejans avatar
Ni har uppenbart inte samma sexdrift längre. Efter åtta år är nyhetens behag dessutom borta sedan länge. Det är ofta så det blir. Du får välja mellan att antingen hitta andra utlopp för din libido eller att separera och börja jaga nytt, för din partner kommer inte att ändra på sig. Man kan heller inte kräva det, att fejka engagemang i sängen var och varannan kväll för att du ska tömma pungen blir irriterande i längden för någon som kanske har en mycket lägre sexdrift.

Ni är helt enkelt inte kompatibla där. Samtidigt får jag för mig att detta inte är ett nytt problem. Det här måste ha pågått under flera år för sånt här sker inte över en natt. Varför har det blivit ett problem först nu?
Citera
2024-10-12, 07:37
Medlem
Knucklehugss avatar
Du kan uppenbarligen inte ge vad din partner behöver för att vara kåt och lycklig.

Där har du den ganska enkla förklaringen.
Citera
2024-10-12, 07:42
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:

Jag klarar inte mer.

Är du överviktig? Är du äldre än 35 år och kvinna?
Citera
2024-10-12, 07:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Vad blir reaktionen om du bara låter den glida in då, skulle hon typ ringa efter polisen då eller? Antar att du är man.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-10-12 kl. 07:52.
Citera
2024-10-12, 09:51
Medlem
Titsdontlies avatar
Ju mer du tjatar och försöker tvinga dig till det ju färre gånger får du det.
Citera
2024-10-12, 10:36
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:

Jag klarar inte mer.

Hur tar du upp det? "jag vill tömma oftare" eller "älskar du mig?" eller "tänder du inte på mig?" eller "varför vill du inte knulla?"

Vad säger din partner då?
Citera
2024-10-12, 11:18
Medlem
SnutteFia03s avatar
Om du försökt prata med din partner flera gånger utan resultat så är det kanske dags att överväga om du ska stanna i förhållandet alls. Jag antar att du gjort det tydligt vad dina behov är och att du känner att de inte blir uppfyllda i erat förhållande? Då borde det inte vara märkligt för din partner om du valde att gå vidare. Som en sista utväg kan vi prova att prata med någon tredjepart som i terapi eller så.

Öppet förhållande är inte allas grej, och det leder sällan till något bra. Bättre isåfall att försöka träffa någon som är mer på samma nivå som en själv istället för att hålla kvar vid ett förhållande som man inte trivs i.
Citera
2024-10-12, 11:22
Medlem
S.O.Stolps avatar
Varför bita sig fast i ett misslyckat förhållande till varje pris? Många håller ihop bara för att det är så krångligt att separera. Man måste skaffa bostad och så vidare.

Men här har det ju havererat totalt och då är det bara att dra!
Citera
2024-10-12, 14:05
Bannlyst
Citat:

Jag klarar inte mer.
Haha du suger i sängen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här