2026-04-18, 23:57
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minna29
Vad har dessa kategorier med saken att göra? RK är tidigare ostraffad och jobbat heltid som skötare utan tidigare klagomål. Spelar ingen roll hur lång man är( gå inte in på personangrepp) Varken L eller syskon har tagit avstånd,ta reda på fakta innan du uttrycker dig. Jag är mycket mer insatt i situationen mer än vad du tror. Jag är visserligen ny här men jag är närmare sanningen än vad du är!
Roger Våldtäktsmannen är persona non grata i familjen med lille L och sönerna.
Fråga bokningsansvarig på folkets hus i Varberg hur många avbokningar dom fått pga.släkskapet med R.K. renderat i. Avstånd har tagits.

Ostraffad var tex. Anders Eklund trots att han mördat Pernilla Hellgren innan han mördade Engla, så din
"ostraffad" teori haltar betänkligt.

Rävlanda fd. bästis T har gett mig en väldigt bra insikt hur respektlöst rovdjuret Roger agerat både före och efter kräket blivit påkommen med det han dömts för.

Sanningen vet enbart dom som drabbats och daggmasken som utfört dom vedervärdiga dåden.
Citera
2026-04-19, 15:18
Medlem
De som umgåtts, känner/kände och tränade med R har nog inte i sin vildaste fantasi trott att R någonsin skulle skada någon annan än sig själv så även om många inte vill kännas vid R så är det väldigt få som tror R haft denna förmåga för mesigare får man leta efter
Citera
2026-04-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Roger Våldtäktsmannen är persona non grata i familjen med lille L och sönerna.
Fråga bokningsansvarig på folkets hus i Varberg hur många avbokningar dom fått pga.släkskapet med R.K. renderat i. Avstånd har tagits.

Ostraffad var tex. Anders Eklund trots att han mördat Pernilla Hellgren innan han mördade Engla, så din
"ostraffad" teori haltar betänkligt.

Rävlanda fd. bästis T har gett mig en väldigt bra insikt hur respektlöst rovdjuret Roger agerat både före och efter kräket blivit påkommen med det han dömts för.

Sanningen vet enbart dom som drabbats och daggmasken som utfört dom vedervärdiga dåden.
Anders Eklund har inte varit ostraffad innan han mördade Engla 2008. Han var dömd för brott vid 6 tillfällen mellan 94-08! Roger har inte varit straffad tidigare så min ” ostraffad”teori är ingen teori utan fakta! Sanningen vet enbart dom som drabbats och daggmasken som utfört dom vedervärdiga dåden, och tydligen du oxå då du tror dig veta sanningen!
Citera
2026-04-19, 19:25
Medlem
Är det konstigt att man tvivlar på E? E har gått ut i en pod och sagt att hon vill anmäla för att skydda andra, men hon har blivit våldtagen tidigare vilket hon inte anmälde? Sen anklagar hon R som är oskyldig och förstör en oskyldig människas liv medan hennes våldtäksman går fri? Kan det vara så att R får skulden som ett substitut för den tidigare våldtäkten?
Citera
2026-04-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
De som umgåtts, känner/kände och tränade med R har nog inte i sin vildaste fantasi trott att R någonsin skulle skada någon annan än sig själv så även om många inte vill kännas vid R så är det väldigt få som tror R haft denna förmåga för mesigare får man leta efter

Vad spelar det för roll om han var mesig? Ibland kanske man får se bakom sin relation och gå på fakta som kommit fram
Citera
2026-04-20, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvaller1234
Vad spelar det för roll om han var mesig? Ibland kanske man får se bakom sin relation och gå på fakta som kommit fram
Vi får se hur detta slutar och vittnen är inte obestrid fakta utan subjektiv upplevelse av händelser det är därför utfallet kan variera och det är ren fakta och inte en åsikt!!! Bara att läsa om domarna där individen blivit friad i högre instans och hur vitnesspsykologi fungerar!
Citera
2026-04-20, 10:52
Medlem
Citat:
Antar att sekretessvittnen är bla R fd kompis M.K’s sambo fröken A.S🤔

Jag hittar inget angående sekretessvittnen i domen, på vilket sätt skulle AS vara vittne i det hela om hon inte omnämns i domen?
Citera
2026-04-20, 12:37
Medlem
Citat:
Det är väl därför domen är överklagad eller?

Är domen överklagad?
Citera
2026-04-20, 19:10
Medlem
Ja naturligtvis!
Citera
2026-04-20, 19:38
Medlem
R ex kommer lämna in stämningsansökan kopplat till utfallet på överklagan
Citera
2026-04-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minna29
Är det konstigt att man tvivlar på E? E har gått ut i en pod och sagt att hon vill anmäla för att skydda andra, men hon har blivit våldtagen tidigare vilket hon inte anmälde? Sen anklagar hon R som är oskyldig och förstör en oskyldig människas liv medan hennes våldtäksman går fri? Kan det vara så att R får skulden som ett substitut för den tidigare våldtäkten?

Inte konstigt att så många utsatta inte vågar anmäla när man blivit utsatt för vidriga äckel när det finns folk som dig. Nära relation till R kanske? Ibland får man bara inse att man kanske inte kände personen så väl ändå..
Citera
2026-04-20, 20:08
Medlem
Citat:
R ex kommer lämna in stämningsansökan kopplat till utfallet på överklagan

Var hittar du den informationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto