Citat:
Ursprungligen postat av
Flickpojken
Hela arabvärlden har velat förinta Israel och har försökt göra det. Nu verkar Araberna vilja fördriva Judar från Sverige och har uppenbarligen lyckats i Malmö.
Araber trakasserar systematiskt Judar och tillåts sprida hat och uppmaningar till en ny förintelse på våra gator. Alla demonstrationer jag har sett är tveklöst hets mot folkgrupp. Dessutom har Araber gett sig på enskilda judar och judiska byggnader just för att dom är Judar. Ett tydligare exempel på hets mot folkgrupp är svårt att finna.
För att sätta detta i sammanhang är Judar ett minoritetsfolk i Sverige. Ponera att människor kom hit och systematiskt trakasserade minoritetsfolk som samer eller andra grupper som Kurder, Syrier eller Iranier (som dock inte räknas som minoritetsfolk i Sverige). Ingen hade accepterat detta.
Jag tycker att det är dags att utvisa personer som systematiskt trakasserar Judar för att skydda denna minoritets befolkning.
Jag är inte en person som vanligtvis engagerar mig politiskt, men behandlingen av judar i Sverige är så illa, både ur ett humanitärt och principiellt perspektiv, att jag tycker att det är dags att skapa en politisk motrörelse. Vi behöver också ett civilsamhälle som står upp för judar och motarbetar detta vedervärdiga beteende som Muslimer uppvisar.
Det du beskriver är helt enkelt judendomens genombrott och hur den lyckats erövra världen (genom kristendomen och etatismen främst), dvs den judiska tron att man är förföljd och varför det skulle vara svenskens ansvar är förstås frågan?
En annan uppenbar sak är s k "antisemitism" och hur det har etablerats, dvs det skulle aldrig skett utan judendomens erövring av vår värld. Varför skulle hat/förakt för judar vara värre än annat hat/förakt mot andra (främmande) grupper för resp. grupp?
När du skriver "förinta" anger ju Torahn hur judarna ska agera för att förinta främmande grupper (ned
till spädbarn och boskap) så tydligen finns utrotningstanken även hos judendomens läror, då...