• 2
  • 3
2024-10-13, 12:10
Medlem
Snygga helnakna brudar slår allt, det är back to basic, ingenting kan bli bättre. Gärna med stora men lite fasta bröst, ett snyggt ansikte och en vacker själ.
Citera
2024-10-13, 12:15
Medlem
Ingneting slår väl en snygg tjej med porriga underkläder öppen bh, snygga strumpbyxor med öppen gren som visar en vacker rakad f*tta och fast rumpa
Citera
2024-10-13, 12:26
Medlem
Påklätt, det sexiga ligger i känslan av att snart blir det knulla.
Citera
2024-10-14, 13:12
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Tänker mig att du går igång på kvinnor oavsett.
Ja, så är det nog.
För mig, definitivt. Inget slår väl helnaket om tjejen är rent djävulskt snygg med helt perfekt kropp. Men med lite sexiga underkläder får hon genast konkurrens av flera som inte har samma kaliber.

En annan sak jag tänkt på, och som bör glädja TS också, är att vi går mot vinter. Jag har kommit fram till, att fina tjejer jag ser på stan är precis lika sexiga/intressanta oavsett årstid, dvs oavsett hur mycket kläder de har på sig. Så länge de visar något av sina former, vackra ansikten, hårsvall etc. under alla plagg. Tyvärr verkar dock 80-talsmodet vara inne igen, med bylsiga byxor och tröjor - rent av tältliknande plagg - så den här vintern riskerar att bli kall på riktigt.
Tacka vet jag tighta leggings och förhoppningsvis är det en och annan hora, f'låt kvinna, som vet dessas värde och håller stilen även i år!
Citera
2024-10-29, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anders0311
-Är det bara jag som ibland blir trött på alla horor som horar sig på sociala medier? Dvs, det kan vara sexigare när tjejen har kläderna på sig, än då hon är halvnaken.

Exempel på vad jag menar:

https://webm.red/view/Yfz0.webm

Lite avslöjande och sexigt, men ändå stil och klass.

Vad säger Flashback? Kan påklätt vara sexigare än avklätt?

Är donnan i videon sexig trots att hon är fullt påklädd?
Det där är träningskläder
Citera
2024-11-01, 12:32
Medlem
Bannos avatar
Det lämnar mer till fantasin, är dom snygga så syns det ju ändå.
Appropå påklätt i kontrast till naket var jag hemma hos en tjej häromdagen, hon hade mens men ville att jag skulle komma så hon kunde suga av mig, vilket hon gjorde fullt påklädd medans jag var naken, lyckades få mig att komma snabbt igen efter första gången gjorde hon också, något jag aldrig varit med om förut.
Citera
2024-11-03, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Påklätt är alltid sexigare än naket.

Ja, underkläder eller bikini är sexigast Lämnar lite åt fantasin och jag gillar hur bhn trycker ihop brösten och skapar en klyfta. Min flickvän brukar alltid behålla bhn på vid sex.
Citera
2024-11-04, 16:42
Medlem
Toppless och stringtrosa är sexigast
Citera
2024-11-06, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mera
Påklätt, det sexiga ligger i känslan av att snart blir det knulla.

Japp! Så är det.

En favoritkvinna jag känner till har alltid varit elegant och sexig i sina kläder. Till hennes nackdel har alltid hört att hon varit alldeles för smal tyvärr. Men hon har klätt sig härligt. Tyvärr har åren gått. Jag är nu medelålders och hon är gammal men när jag fick upp ögonen för henne var jag 13 och hon var i 40-årsåldern.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in