2024-10-10, 11:27
Medlem
Networthsidorna stämmer i princip aldrig, dom bara gissar.
Citera
2024-10-10, 11:41
Medlem
Eponumoss avatar
Om du tänker på The Rialto Report så var den helt på deras initiativ och något de gör då och då för gamla porrstjärnor.

Den för Tom varade under april 2017 och drog inte in mer än två månadslöner.

De pengarna han har nu har han väl sparat under sitt jobb som chaufför och det lilla han får in genom sitt ägandeskap i brottningsföretaget.
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Absolut. Men det gjorde han genom crowfunding, dvs tiggde pengar online.
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jaså? Jag läste om den här uber historien. Så Tom Byron tiggde pengar? Kan du berätta mer?
Citera
2024-10-10, 19:22
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Då det handlar om en av de största inom porren tänkte jag att det bäst skulle passa här.

Borde varit i kändisskvaller isåfall
Citera
2024-10-10, 22:49
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Borde varit i kändisskvaller isåfall

Jag tror inte moderatorerna skulle godkänt en diskussion om Tom Byrons ekonomi nån annanstans än här tyvärr.
Citera
2024-10-10, 22:51
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Om du tänker på The Rialto Report så var den helt på deras initiativ och något de gör då och då för gamla porrstjärnor.

Den för Tom varade under april 2017 och drog inte in mer än två månadslöner.

De pengarna han har nu har han väl sparat under sitt jobb som chaufför och det lilla han får in genom sitt ägandeskap i brottningsföretaget.

Så folk skänkte så mycket pengar till Tom Byron ändå. Vad är det för brottningsföretag Tom Byron äger? Jag menar vad gör ens ett sånt?
Citera
2024-10-10, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Jag vet vem ron jeramy är utan att ha sett en enda film (ja ser på porr men inte just där han varit med). Han nämnde i en intervju att det fann en som gjort fler film än honom. Är det denna Tom?
Jag skulle gissa på Peter North i det sammanhanget. Men en gissning, alltså. Vet gör jag inte.

Edit
Fast sådant kan man ju iofs googla... Det VAR Tom Byron! https://avn.com/business/articles/vi...ry-605096.html
Senast redigerad av Gissa vem 2024-10-10 kl. 23:22.
Citera
2024-10-10, 23:31
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Jag skulle gissa på Peter North i det sammanhanget. Men en gissning, alltså. Vet gör jag inte.

Edit
Fast sådant kan man ju iofs googla... Det VAR Tom Byron! https://avn.com/business/articles/vi...ry-605096.html
Det är därför jag minns det. Jag trodde han skulle säga peter north (som jag också känner till) men så nämnde han någon tom tror jag det var som jag inte hade någon aning om vem det är. Så då täkte jag att det var honom ronjeramy nämnt.
Citera
2024-10-10, 23:36
Medlem
Dalulvens avatar
De flesta av de gamla porrhjältarna har gått ner sig. Det är mest bara Skröppel-Rocco som ångar på.

Vore intressant om Byron ställde upp för intervju hos T.T. Boy, som nu är tillbaka efter ett långt uppehåll.

Byron torde ha en del att berätta, från en lång karriär.

Den s.k. hästdasen hamnade i skuggan av Roccos mutantlem i slutet på 80-talet. Hur kändes det?

P S. Det verkar inte vara nåt vidare atr åldras som porr-man.
Citera
2024-10-10, 23:45
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Så folk skänkte så mycket pengar till Tom Byron ändå. Vad är det för brottningsföretag Tom Byron äger? Jag menar vad gör ens ett sånt?

De har väl glada minnen av hans 80-tal, där det var lite uppbyggnad av scenerna och känslomässig kontakt.

De flesta som såg en rulle på 80-talet har sett Byron.

Både dasen och scenerna slår det mesta idag med hästlängder.
Citera
2024-10-15, 21:00
Medlem
Mohaves avatar
En ganska sen scen (2011) med Tom:

https://xhamster.com/videos/older-bl...fucked-6900606
Citera
2024-10-24, 05:51
Medlem
gotets avatar
Jag hoppas vi alla kan göra samma resa som Tom Byron. Från att vara luspank och ta lån för att kunna köra uber till att förvalta över 500.000kr.
Citera
2024-10-24, 05:53
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Networthsidorna stämmer i princip aldrig, dom bara gissar.

Hur får vi då reda på hur mycket Tom Byron är god för? Networth sidorna verkar vara vår enda möjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in