2024-11-08, 23:26
Medlem
alfamisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det är skrämmande att Noah *amid kunde få en chefstjänst. Vi pratar om en ökänd tungt kriminell. Det är uppenbart att dom som har tillsatt Noah borde ställas inför rätta. Vill svenskar förgöra Sverige?
Jag antar nu att klan-lojala och/eller mutkolvar tagit sig högt upp i chefshirarkin i offentliga verksamheter. Då blir skiten svår att stoppa, för höga chefer har möjlighet att manipulera och stoppa alla utredningar om oegentligheter.
Citera
2024-11-09, 10:03
Medlem
321js avatar
En del politiker är fortfarande nöjda med utvecklingen.

Vill du ha mera av detta så rösta rätt.

https://samnytt.se/anders-borgs-inva...-lite-for-sent

"– Fredrik och jag har olika syn i denna fråga, konstaterar Anders Borg i Kvartals Fredagsintervju."
Citera
2024-11-09, 21:50
Medlem
Kastar uit denna då Jale är på tapeten.
Var han verkligen så jävla bra med facit i hand? Att låta hård i media men med ett jävla haveri som fan dragit igång konflikter som blandar in iran osv och nu även denna sörja som "polisen varnade kommunen för" ...

Vetefan om jag har så stort förtroende för honom idag.
Citera
2024-11-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Folk tycks bli förvånade över detta. Hade folk vetat sanningen så vet jag inte vad ni hade gjort Detta är långt ifrån en isolerad händelse

Ingen blir väl fan förvånad? Tvärtom alldeles förväntat av dagens Sverige.
Citera
2025-05-23, 18:48
Medlem
Ränderna går aldrig ut

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...pte-guldtackor

Citat:
Den klankopplade kommunchefen köpte guldtackor för 200 000 kronor.

Aftonbladet kan avslöja att han nu har blivit uppsagd av sin bank på grund av risker för penningtvätt.

”Pengarna är lånade från min bror”, skriver chefen till sin bank om guldköpet.

Mannen, som hade nära två miljoner i skulder och var beviljad skuldsanering, svarade att det rörde sig om en guldinvestering. Enligt en faktura som Aftonbladet tagit del av rör det sig om tre guldtackor.

Under 2017-2024 har ingen av ex-chefens bröder haft någon stabil inkomst över tid. Det finns heller inga uppgifter om att någon av dem har haft inkomster av kapital, enligt deras skatteutdrag.

Ex-chefen ingår i en familj som av polisen bedöms utgöra basen för ett ökänt släktbaserat kriminellt nätverk. Han har en stor(11st!!) syskonskara . Samtliga bröder har tidigare dömts för grov brottslighet.

Tack för ni valde Sverige! Hoppas fler Palestiner nu kommer och berikar oss.
Citera
2025-05-23, 22:07
Medlem
Vilka är de inblandade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här