Citat:
Ursprungligen postat av
Riggeragg
En till parfym..
Hur mycket kan hennes trogna följarskara konsumera egentligen? Är de inte mätta på krafs snart?
Det bara fortsätter och fortsätter... Jag har blockerat henne nu för jag blir illamående när jag ser henne.. Det skiner igenom att ett dåligt mående försöker stängslas upp med konsumtion. Men nu fick hon ju plats på essence reklam så hon dök ju upp på min instagram häromdagen så nu har jag blockat dom också. Jag tyckte verkligen om henne för ca 5 år sen, så pigg och glad. Alltid bra humör och roliga videos, hon var verkligen sig själv till 100% men den Margareta finns inte kvar längre och jag far så illa när jag ser hennes ihåliga ansikte och tomma blick. Hon har åldrats otroligt snabbt med sen viktnedgången hon ser 10+ år äldre ut än innan på bara 1 år lite drygt. Inte bara det förresten för hon har blivit så jävla kaxig mot allt och alla, även följare som hon haft sen start! Är man offentlig person så får man stå ut med att få obekväma frågor och synas i sömmarna, annars kanske man får hitta ett anonymare arbete helt enkelt. 😴