2026-08-09, 19:49
Medlem
Vad tyckte ni om comebacken på YT? Vlogg fr Cannes.
Citera
2026-08-09, 20:33
Medlem
Spritnotas avatar
Kan se henne sminka ögonlocken i hela regnbågens färger och vara helt ointresserad av, bara för att hon är så karismatisk och lätt att tycka om. Altid brutalt ärlig om viken mascara som gör vad i vilken situation, pricerunner fast bättre. Vilken underbar kvinna.

Kul hon går ner i vikt eftersom hon själv säger hon mår bättre av att göra. Vacker på in- och utsidan både då och nu. Hon förtjänar all lycka och välgång. Hon är fantastisk, jag älskar henne.
Citera
2026-08-09, 20:38
Medlem
Spritnotas avatar
Jag vet att inte alla (än) vet vem hon är, men jag är övertygad om att hennes haters också hatar Lars Lerin och Emil Hansius.
Citera
2026-08-09, 20:48
Medlem
Spritnotas avatar
Förslag på personlighet; alla vi som avskyr Lars Lerin, Emil Hansius, Lena Andersson, Liv Strömqvist, Jonatan Unge, Linda Hammar, Stefan Liv OCH Margareta Grääs med passion. The 0.0000000001 club.

VS vi som hatar Edward Blom OCH syre.

Vem vinner?
Senast redigerad av Spritnota 2026-08-09 kl. 20:54.
Citera
2026-08-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Vad tyckte ni om comebacken på YT? Vlogg fr Cannes.

En till parfym..
Hur mycket kan hennes trogna följarskara konsumera egentligen? Är de inte mätta på krafs snart?
Citera
Idag, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riggeragg
En till parfym..
Hur mycket kan hennes trogna följarskara konsumera egentligen? Är de inte mätta på krafs snart?
Det bara fortsätter och fortsätter... Jag har blockerat henne nu för jag blir illamående när jag ser henne.. Det skiner igenom att ett dåligt mående försöker stängslas upp med konsumtion. Men nu fick hon ju plats på essence reklam så hon dök ju upp på min instagram häromdagen så nu har jag blockat dom också. Jag tyckte verkligen om henne för ca 5 år sen, så pigg och glad. Alltid bra humör och roliga videos, hon var verkligen sig själv till 100% men den Margareta finns inte kvar längre och jag far så illa när jag ser hennes ihåliga ansikte och tomma blick. Hon har åldrats otroligt snabbt med sen viktnedgången hon ser 10+ år äldre ut än innan på bara 1 år lite drygt. Inte bara det förresten för hon har blivit så jävla kaxig mot allt och alla, även följare som hon haft sen start! Är man offentlig person så får man stå ut med att få obekväma frågor och synas i sömmarna, annars kanske man får hitta ett anonymare arbete helt enkelt. 😴
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in