Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-07, 23:06
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Vad är skillnaden mellan SD förut och SD nu? Under vilken period var du kommunfullmäktige?

Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Är det sådant du tror Satudarah/comache håller på med?

Hur fan kan ni försvara organiserad brottslighet?! Har ni alla tappat all jävla vett hux flux??!!!

Det är som sektmedlemmar verkligen. Sektmedlemmar som gör den mest avancerade hjärngympa för att på alla sätt försvara Den Store Ledarens ära. Det är fanimej skrämmande att se nästan.

Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Det är den väl inte? Hedarv har åkt dit för fortkörning och skattebrott. Är du inte klok? Hur kan du jämföra det med en kille som suttit inne i 20 år och har 100-talet människoliv på sitt samvete.

”Mannen som besökte Jimmie Åkessons bröllop har en lång historik inom den kriminella mc-miljön.

Ola Fredriksson, tidigare polis och expert hos Acta Publica, har följt mc-gängens utveckling under 30 år och är väl bekant med mannens bakgrund.

– Han var med i Bandidos Malmö när de fanns, han har varit kopplad till Rock Machine MC som också är en klubb i enprocents-miljön. Han har även varit medlem i La Familia.

– När han blev kontrollerad av polis under tiden i La Familia gjorde man bedömningen att han hade en internationellt högt uppsatt position i klubben. Så det är en person som varit engagerad i den här miljön under en längre period.”

Att du ens försöker få ett ostraffat register att framstå som något bevis för att han är oskyldig. Var och varenda blatte som är ute och härjar har rent register det är en liten bråkdel av de som åker och blir dömda för något.
Citera
2024-10-07, 23:09
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Men du är ju idiot ursäkta mig.
Det finns inget belägg för att denne man är kriminell?
Det finns några enstaka medlemmar i deras mc klubb som är kriminella.
Klubben i sig är inget kriminellt nätverk.
Du försöker bara måla fan på väggarna precis som vänsterfittorna på svt.

Satudarah MC blev kosher bara för att dom bytte namn?

Medförde detta till någon själslig metamorfos för de tidigare Satudarah medlemmarna och de som tidigare var med i andra gäng som ha, bandidos som joinade dom efter namnbytet?

Är verkligen detta denna kulle som ni ska dö på?

Helt jäkla sinnes. Belackarna kanske har rätt om sekttänkandet trots allt.

För precis alla normala och förnuftiga människor kan förkasta typer som Hederev eller va fan han nu heter utan större eftertanke.

Det här är riktigt illa. Och det blir bara värre när SDare försöker skadereglera på detta infantila sättet.

Erkänn det är en satans blunder. Kräv av ledningen att SD klipper alla band med skökan Karlsson. Ev. kräv att soc tar omhändertar barnen illa kvickt.

Fixa till denna satans röra nu. Och sluta gör det ännu värre!
Citera
Medlem
RebuildSwedens avatar
Jävligt klantigt av Åkesson. Kommer såklart rösta SD ändå men jävligt dåligt gjort.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Absolut inte vissa av oss är faktiskt före detta medlemmar i just Sverigedemokraterna.

Undertecknar satt det faktiskt med i kommunalfullmäktige för Sverigedemokraterna i ett samhälle här i Skåne.
Undertecknar blev också utkastar från Transports a-kassa på grund av mitt medlemskap i Sverigedemokraterna.

Och jag tycker absolut att Åkesson är olämplig som partiledare.
Sverigedemokraterna är inte heller i ett partiet som jag en gång i tiden var medlem i.

Men att kalla alla oss för att vara vänsteranhängare bara för vi är kritiska till att partiledaren umgås med gängkriminella högt uppsatta MC presidenter från två olika mc-gäng vi tycker det är olämpligt men du tycker det är okej.

Utan Åkesson skulle SD tappa 10% så sluta gnälla och tacka honom för vad han gjort.
Citera
2024-10-07, 23:10
Citat:
Ja du får gärna tänka på det sättet men jag misstänker att du aldrig haft ett viktigt säkerhetsklassad arbete i hela ditt liv.

Hade du haft det så kanske du hade förstått att då kan man liksom inte välja och raka om man ska vara kriminell på fritiden och sedan ska man vara ansvarsfull och säkerhetstänkande under arbetstid.

Som jag nämnt innan jag fick helt enkelt välja antagligen leva med gamla bekanta som var kriminella eller fick jag välja mellan mitt arbete och mina diverse vapenlicenser.

Varför ska jag då en enkel person som jag behöver välja mellan det medans en av Sveriges ledande partiledare ska få lov att välja när han vill umgås med kriminella och inte bara vanliga kriminella utan MC presidenter.

Du verkar liksom inte riktigt förstå digniteten när man är partiledare och eventuellt har till och med möjligheten att kunna bli en statsminister men samtidigt springer man runt privat sedan åtta år tillbaka och umgås med högt uppsatta gängmedlemmar som inblandade i narkotikasmuggning och diverse mord.

Jag håller med de andra i tråden som skriver samma sak det här var absolut slut för Jimmie Åkesson.
Han kommer säkert att fortsätta vara politiker för han har inte rätt att avgå men de andra kommer att få stå att det är omöjligt att ha med honom att göra är varje partiledare debatt kommer han nu att bli ifrågasatt.

Hans lämplighet är körd i botten.
Nej du har nog rätt. En gång i månaden gör Säpo en kontroll på alla i huset och för två månader sedan hamnade en kollega i en avskild plats då de inte kan sparka folk med fast anställning. Hon är numer kopieringsansvarig av skräphandlingar med en lön på 45 000kr😂.
Vad du INTE förstår är att JÅ granskas ständigt av Säpo och de kollar även människor i hans omgivning.
Jo, jag vet faktiskt rutinerna här.
Citera
Medlem
Citat:
När jag var med i kommunalfullmäktige som var SD ett parti som kämpade hårt för att få ut alla invandrare stoppa invandringen totalt i Sverige vi var helt emot EU och vi var absolut inte med i Nato.

Vi var väldigt starka motståndare även till borgerliga.

Idag så är SD ingenting av det jag har nämnt.
Sverigedemokraterna idag har inga ambitioner att minska någon invandring de har ingen ambition att lämna EU eller Nato.

Dessutom så de gamla Sverigedemokraterna såg till att de gamla och de sjuka skulle få det bra i samhället någonting som de nya Sverigedemokraterna inte längre bryr sig om.

Så man kan väl säga att partiet har vänt 180 grader och det kan jag faktiskt bara skylla Jimmie Åkesson för.
Av oss de gamla som var med i början av 2000-talet så är nästan ingen alls av oss längre med som satt i skånedistriktet.

Och det stämmer jag satt tillsammans med Björn Söder fast han var ju regionfullmäktige i det gamla dåvarande landstingshuset i Kristianstad.

Så länge riksdagen ser ut som den gör med de partierna som sitter där så måste SD närma sig dessa partier för att överhuvudtaget kunna få till något samarbete och på så sätt få igenom någon politik överhuvudtaget. Hade SD varit kvar där dem var i början av 2000-talet så hade de övriga partierna inte ens tittat åt deras håll och då hade S fått regera fritt precis som dem vill med fri invandring från Mellanösterns och mer islamisering osv.

Du verkar inbilla dig att SD ska få 51% och regera på egen hand. Ni var inga strateger på den tiden direkt, det sitter 7 andra partier där som man måste ta hänsyn till vare sig du vill eller inte, annars får man ingen makt överhuvudtaget.
Senast redigerad av Guldvask 2024-10-07 kl. 23:16.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Är det sådant du tror Satudarah/comache håller på med?

Hur fan kan ni försvara organiserad brottslighet?! Har ni alla tappat all jävla vett hux flux??!!!
Mää. Att köra för fort eller ladda ner en film på Piratebay är också olagligt, men ingen bryr sig.
Citera
2024-10-07, 23:12
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Det är som sektmedlemmar verkligen. Sektmedlemmar som gör den mest avancerade hjärngympa för att på alla sätt försvara Den Store Ledarens ära. Det är fanimej skrämmande att se nästan.

”Mannen som besökte Jimmie Åkessons bröllop har en lång historik inom den kriminella mc-miljön.

Ola Fredriksson, tidigare polis och expert hos Acta Publica, har följt mc-gängens utveckling under 30 år och är väl bekant med mannens bakgrund.

– Han var med i Bandidos Malmö när de fanns, han har varit kopplad till Rock Machine MC som också är en klubb i enprocents-miljön. Han har även varit medlem i La Familia.

– När han blev kontrollerad av polis under tiden i La Familia gjorde man bedömningen att han hade en internationellt högt uppsatt position i klubben. Så det är en person som varit engagerad i den här miljön under en längre period.”

Att du ens försöker få ett ostraffat register att framstå som något bevis för att han är oskyldig. Var och varenda blatte som är ute och härjar har rent register det är en liten bråkdel av de som åker och blir dömda för något.

Ingen är oskyldig. Expo är en äcklig organisation som är statsfinansiell. Du är förmodligen en amöba, men om du hade försökt ta dig upp och expo hamrat ner dig - bara på grund av "fel åsikt" hade du nog gråtit lite blod.
Citera
2024-10-07, 23:14
Sossarna har haft gängkriminella som lurat på lotter till dementa pensionärer i årtionden. Vänsterpartiet är fullt av terrorister.
Senast redigerad av Juristen08 2024-10-07 kl. 23:18.
Citera
2024-10-07, 23:15
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
När jag var med i kommunalfullmäktige som var SD ett parti som kämpade hårt för att få ut alla invandrare stoppa invandringen totalt i Sverige vi var helt emot EU och vi var absolut inte med i Nato.

Vi var väldigt starka motståndare även till borgerliga.

Idag så är SD ingenting av det jag har nämnt.
Sverigedemokraterna idag har inga ambitioner att minska någon invandring de har ingen ambition att lämna EU eller Nato.

Dessutom så de gamla Sverigedemokraterna såg till att de gamla och de sjuka skulle få det bra i samhället någonting som de nya Sverigedemokraterna inte längre bryr sig om.

Så man kan väl säga att partiet har vänt 180 grader och det kan jag faktiskt bara skylla Jimmie Åkesson för.
Av oss de gamla som var med i början av 2000-talet så är nästan ingen alls av oss längre med som satt i skånedistriktet.

Och det stämmer jag satt tillsammans med Björn Söder fast han var ju regionfullmäktige i det gamla dåvarande landstingshuset i Kristianstad.

Att Jimmie styrda partier från den ideologi du förespråkar till det SD är idag, är orsaken till att partiet inte är ett 1% parti.

Finns väl andra nazistiska partier som inte gör någon skillnad som du kan gå med i?
Citera
2024-10-07, 23:15
Medlem
RebuildSwedens avatar
Nu glömmer väl fotfolket sossarnas kopplingar till gängkriminella och deras lotteribedrägerier. Bra, Åkesson
Citera
2024-10-07, 23:16
Comanches har funnits 1 år i Danmark. Hur länge har den svenska underavdelningen funnits? Är någon i Comanches Sweden dömd för något brott som går att knyta till Comanches Sweden? Kan man kalla en MC-förening för kriminell om ingen är dömd för brott som går att koppla till föreningen? Pajasdrev signerat Baas-gruppen på Expressen.
Senast redigerad av Anubizz 2024-10-07 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in