2024-10-05, 16:53
Medlem
Vassknivs avatar
Nu r jag s hungrig. Brjade i mndags och har gtt ner 5 kilo. Tnker hur mycket mer jag kommer g ner p en vecka till, har hrt att frsta veckan forsar vikten snabbt.

Vad hnder om jag skiter i det nu och bara ter vanlig middag? Tnkte enbart 2 veckor annars
Citera
2024-10-05, 17:07
Medlem
Tuppruskarens avatar
D du tappat mest vattenvikt s kommer du g upp lika snabbt igen om inte mer.
Citera
2024-10-05, 17:10
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
D du tappat mest vattenvikt s kommer du g upp lika snabbt igen om inte mer.

Vafan, verkligen?
Men om jag slutar efter 2 veckor d? r de inte typ samma d
Citera
2024-10-05, 17:13
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Vafan, verkligen?
Men om jag slutar efter 2 veckor d? r de inte typ samma d

Allts detta med skit som Nutrilett r att du hamnar p ett cp-strt stort underskott. Vilket oftast d leder till sk jojo-bantning.

Lgg dig p typ 500 kalorier i underskott s slipper du vara hungrig och det r mycket mer hllbart i lngden.

Frstr att det r enkelt att slippa rkna kalorier, men riktigt mat r alltid bst.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2024-10-05 kl. 17:15.
Citera
2024-10-05, 17:19
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Allts detta med skit som Nutrilett r att du hamnar p ett cp-strt stort underskott. Vilket oftast d leder till sk jojo-bantning.

Lgg dig p typ 500 kalorier i underskott s slipper du vara hungrig och det r mycket mer hllbart i lngden.

Frstr att det r enkelt att slippa rkna kalorier, men riktigt mat r alltid bst.

Ja detta r skit. Ska ta frn burrito friends nu. Tnker fan inte ligga hungrig hahahah
Citera
2024-10-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ja detta r skit. Ska ta frn burrito friends nu. Tnker fan inte ligga hungrig hahahah

Hller med Tuppruskaren om att det r bttre att lgga sig p ett rimligt kaloriunderskott ver tid n att kra en nutrilett kur som plgar dig och stressar kroppen som en nutrilett kur gr. Det mesta du frlorat nu r vattenvikt som du kommer lgga p dig igen nr du brjar ta igen.
Citera
2024-10-05, 17:48
Medlem
Vassknivs avatar
Fyfan va gott de var. Stng trden
Citera
2024-10-05, 19:17
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Nu r jag s hungrig. Brjade i mndags och har gtt ner 5 kilo. Tnker hur mycket mer jag kommer g ner p en vecka till, har hrt att frsta veckan forsar vikten snabbt.

Vad hnder om jag skiter i det nu och bara ter vanlig middag? Tnkte enbart 2 veckor annars

Helt ondigt med en crash diet p det sttet. Ca 2 kg av det r glykogen plus vatten. Du kan vl terkomma till den hr trden om tv mnader och meddela vad din vikt r s ska du se att den r hgre n nr du brjade.
Edit: Bra beslut med burriton, du har frmodligen besparat dig en jojo-bantning.
Citera
2024-10-05, 20:00
Medlem
Citat:
Fyfan va gott de var. Stng trden

Hade varit intressant att hra vad du tycker om nutrilett diet med lite perspektiv pa det hela, kan du inte terkomma om ett par mnader och bertta hur du tnker om upplevelsen d. Det kanske det hjlper ngon annan som vill prova
Citera
2024-10-16, 21:35
Medlem
Citat:

Kommer antagligen g upp dom lika fort nr dj brjar ta vanligt igen
Citera
2024-10-29, 09:29
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humancentered21
Hade varit intressant att hra vad du tycker om nutrilett diet med lite perspektiv pa det hela, kan du inte terkomma om ett par mnader och bertta hur du tnker om upplevelsen d. Det kanske det hjlper ngon annan som vill prova

Snart en mnad, gick bara upp 1,5 kilo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in