Det låter bra, alkohol är egentligen en jävla pissdrog och när man kommit upp i åldern är det inte så jävla rockigt eller roligt att supa till, då man gjort det såpass ofta. När jag rände på nattklubbar i 18 - 20 års åldern så tänkte jag ofta "va fan gör jag detta för?"
Om någon Gen Z läser detta så missar du inget om du inte går på nattklubb.
Hög jävla musik så du inte hör vad någon säger utan måste skrika dem i öronen.
Man tappar lätt bort sina kompisar och måste spendera halva kvällen på att hitta dem om sällskapet är på en större nattklubb med mycket folk.
Ölen/Alkoholen är dyr
Att gå på toa på en nattklubb kan fan vara de vidrigaste som finns, för att inte tala om när det är kö till de där skitiga jävla toaletterna och man håller på att göra i brallan och det är 15 fyllon som ska skita/pissa på toan före dig.
Du får stå och trängas med 50 andra fyllon för att beställa öl ifrån en eller två stressiga och sura bartenders.
Alkohol är en jävla pissdrog, du betalar typ 1000 spänn för att springa runt full som ett ägg och skrika på klubben, skita på äckliga toaletter, dansa lite, försöka ragga upp någon halvfet madam och sen spendera nästa dag döende i en bakfylla.
Det finns inget glamoröst eller häftigt med nattklubbar, det är bara Paradise Hotell WT:n och Guccikeps Babbar som tycker det är coolt/status att hänga på nattklubbar.
Det är alltid något jävla fyllo som får ledas ut vid stängning och sen stapplar runt ute på gatan och spyr som en kalv. En gång så var det en polare som satt utkastad ifrån klubben på gatan och när polisen kom och skulle kolla hur det var med honom, så spydde han dem på benen/skorna

.
Han fick spendera natten i fyllecell.
WT brudar med tre barn med olika pappor i 20 års åldern som frågar "kan du köpa en drink till mig?" NEJ DITT AS! Köp din egen drink din sugga!
Nej usch, hade aldrig i hela helvetet gått på en nattklubb idag. Aldrig i livet.
Kunde jag resa tillbaka i tiden så hade jag örfilat upp mitt 20 åriga jag och sagt att jag skulle spendera mer tid på träning, äta mycket bra mat och vara ute i skogen, istället för att böga runt på nattklubbar som något rotehjon.