Citat:
Ursprungligen postat av
p00nino
"Lättklädd" om man är en taliban kanske. Otroligt besviken på klippet måste jag säga!
Citat:
Ursprungligen postat av
StektSkitkorv
Ludret i ditt klipp var ju överviktig så inte särskilt sexuell. Troligtvis magen som var för stor, inte tröjan som var för liten.
Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Du pratar om "lättklädda kvinnor", har du något exempel? För jag antar att du länkade till fel video - kvinnan i klippet har helt normala kläder.
Citat:
Ursprungligen postat av
will242
Kan väl hålla med dig och att det mer är kläder för en 13årig tjej än en vuxen kvinnaish...svårt att säga åldern på henne i klippet men skulle gissa i alla fall minst 20 år. Sen tänker jag att det inte direkt är lättheten i kläderna utan att det är för casual. Hade det varit en klänning som visade lite hy hade det varit helt ok. Statlig tv borde ha lite mer klass på sina presentatörer. Kollar man tex aktuellt känns det mer presentabelt. Sen kan såklart programledare i lekprogram ha lite mer casual kläder ...vilket kanske klippet iofs var ifrån.
Som jag själv skriver var detta ett väldigt tamt exempel med en väldigt lågt croppning (så väldigt lite visades). Tidigare har jag sett exempel där tröjan slutar milimeter under bröstet eller urringningen visar majoriteten av bröstet. Ska fota nästa gång när ett mer extremt exempel dyker upp på TVn. F.ö. borde ni läsa vad jag skriver mer ordentligt, jag skrev klart och tydligt att detta var ett tamare exempel med låg croppning. Då borde ni inte dra slutsatsen att det var det mest extrema och sedan dra alla era slutsatser utifrån det. Låt någon annan som sett en del Lilla Aktuellt med barnen svara i tråden istället för er som skapar hela eran verklighetsuppfattning på ett enda exempel som jag själv var tydlig med inte var det mest extrema.