• 1
  • 2
2024-10-03, 12:23
Medlem
pn222jws avatar
Nescafe's original....okej.
Citera
2024-10-03, 14:14
Medlem
nextdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Nescafe's original....okej.
Nescafé original gillar jag inte men däremot Nescafé Gold Organic tycker jag är god!

Men jag dricker med mjölk så jag kanske inte har någon talan...

Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
https://youtu.be/F4yjwUrk1DA?si=LVFV5DnvT3V7TjsC

Här har du svaret.
Får testa Coop Mellanrost nästa gång jag ska köpa då!
Citera
2024-10-03, 14:32
Medlem
Loreias avatar
Beanies var det som jag fann drickbart när jag behövde något enkelt när jag renoverade kök. Slutade dock med att jag började göra drip-coffee istället då jag insåg att jag är en snobbig jävel
Citera
2024-10-03, 16:07
Medlem
TS, testa Nescafé Azera. Rekommenderas varmt.
Citera
2024-10-03, 21:54
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Min bryggare är trasig så jag behöver köpa lite snabbkaffe för stunden har nog aldrig behövt göra det tidigare vilket eller vilka märken bör man se över?
Svaret är att det godaste alternativet är att du kokar ditt bryggkaffe i kastrull istället 😀
Citera
2024-10-03, 22:33
Medlem
Vem0ths avatar
Coops egna och Lidls Bellarom står högst upp på min lista. Får magproblem av allt annat jag prövat.

Tycker dock allt smakar "snabbkaffe" och inte riktigt kaffe dock, men många märken jag prövat får tarmarna att jobba i turbo och jag behöver besöka muggen ca 4-5 gånger om dagen.
Citera
2024-10-04, 08:58
Medlem
Sladdarens avatar
Coop vann alltså i rätt rätt.. intressant och ganska otippat men det var ju många år sen

Snabbkaffet jag har heter clipper Instant Kaffe arabica Eko

Stått länge i skafferiet .. glömt hur det smakar ;-)

Jag maler mina köpta bönor .. snabbkaffe kan flyga å fara

Finns inga bortförklaringar .. du behöver hett vatten, och förslagsvis en mindre model
textilsil så brygger du en kopp snabbt ... eller en termos ...

Du måste ju ändå ha kokande vatten så det behövs alltid en behållare eller vattenkokare
och vatten för det .. Om du är ute och vandrar...Att pyssla med snabbkaffe är alltså inte smidigt eller snabbt eller platsbesparande
Citera
2024-10-04, 12:42
Medlem
Gevalia gold som en annan skrev är även min favorit om jag ska dricka snabbkaffe
Citera
2024-10-07, 16:24
Medlem
oiiihs avatar
coop--x-tra snabbkaffe , vid ev överdosering går det varken över till surt eller beskt.utan murrigt starkt kaffe.. toppen kaffe ,som sopar hyllorna rena...
Citera
2024-10-07, 22:57
Medlem
urverksapelsins avatar
Nescafe expresso. Svår att hitta. Kolla Coop och Ica. = godast
Citera
2024-10-08, 10:10
Moderator
rotadents avatar
Nescafé Lyx funkar i brist på riktigt kaffe. Det är inte direkt gott, men det liknar åtminstone kaffe i doft och smak. Gevalias snabbkaffe tycker jag smakar surt och Lidls är vidrigt. Jag dricker mest snabbkaffe när jag är ute i naturen och inte orkar släpa med mig allt för att koka kaffe på riktigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in