2024-10-01, 18:14
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d3sheveling
Finns bild på BO och MGM på BO’s Facebook. Från 2022.

Hon uppger sin arbetsplats som Schipols flygplats i Nederländerna, men hon har också varit mycket i Alicante i Spanien. Jag undrar om hon jobbade som flygvärdinna?
Citera
2024-10-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Och du menar att det ger honom rätt att mörda henne?
Hur vek självbild har man inte om man känner att man måste mörda den som lämnar en?
Pajar hon hans liv så har han rätt att paja hennes liv. Den som ger sig in i leken osv. Nu vet vi inte ens vad som hänt men kvinnor kan vara vidriga, män med.
Citera
2024-10-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Inte om hon valde att förstöra hans liv innan

Det har du ju inga som helst bevis på. Du vill att det ska vara så. Oavsett så är mord 1000 gånger värre så att ta hans parti säger sjukt mycket om dig, och det är inte bra saker.
Citera
2024-10-01, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
t. Svennebanan med importfru

Nu har han inte importerat henne.
Citera
2024-10-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Varför skulle jag ta åt mig. Jag tycker mest det är komiskt att man kan va så blind för verkligheten trots att den är rakt framför dig.
Bra. Nej men du skrev att jag är ett bevis på att många tar mannens parti trots att statistiken talar för motsatsen. Vilken statistik menar du och vad är jag blind för? Säg mig var jag har fel. Ja han här var uppenbart sjuk men det kan hon också ha varit.

Personligen så tar jag aldrig någons parti på grund av kön men av erfarenhet och på grund av hur samhället fungerar så ska man vara extra vaksam.
Citera
2024-10-01, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Bra. Nej men du skrev att jag är ett bevis på att många tar mannens parti trots att statistiken talar för motsatsen. Vilken statistik menar du och vad är jag blind för? Säg mig var jag har fel. Ja han här var uppenbart sjuk men det kan hon också ha varit.

Personligen så tar jag aldrig någons parti på grund av kön men av erfarenhet och på grund av hur samhället fungerar så ska man vara extra vaksam.

Brottsstatistik. Historisk förtryck som fortfarande existerar på många platser, näthat, flashbacks kvinnohat. Att män direkt anklagar en mördad kvinna för att ha orsakat sin egen död trots att gärningen begåtts av en man och gör i de flesta fall.

Vet att jag kommer få sjukt mycket arga kommentarer på detta men det är väl bevis i sig.
Citera
2024-10-01, 18:28
Medlem
Många tidningar skriver: Två döda i drama.
En man har blivit dumpad. Hans manliga ego accepterar inte det. Han vill återupprätta Sin heder.
Det är inte mord för han är svensk.
Det är bara lite Drama.
Citera
2024-10-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificoo
”Gillar” Lövsta Skjutbana på FB. Så troligtvis medlem där och har licens för en .22 eller 9mm

Varför just .22 eller 9 mm? Finns ju en uppsjö av kalibrar.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Men nån jävel har importerat henne, om inte han vem då

Hon verkar ha bott i Sverige länge. Jag kan nästan med säkerhet säga att ungarna är födda här. Det är inte den AMGM ungar.
Citera
Medlem
Nej, man dödar inte en kvinna eller någon för att man är förorättad. Detta ska inte handla om manligt och kvinnligt och om hon var golddigger. Detta är en sjuk man, en narcissist.
Häromdagen var det en lång artikel om en snubbe som var skyldig kronofogden miljoner men som han betade av under flera år och till sist blev skuldfri och nu har ett företag som det går bra för. Där kan man snacka problem och yttersta depression och en pessimistisk framtid. Men den mannen bet ihop och kom igen.
Snacka om perspektiv alltså.
Citera
2024-10-01, 18:31
Medlem
Undra vem som är svårt skadad.
En tredje person flögs till sjukhus med helikopter svårt skadad.
Citera
2024-10-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LunkzLunk
Undra vem som är svårt skadad.
En tredje person flögs till sjukhus med helikopter svårt skadad.
Gissar att ngn av dom fortfarande levde initialt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in