2024-10-01, 00:38
Medlem
Tänkte köpa ny iphone snart. Brukar alltid köpa en av de billigare. Jag surfar, ringer, streamar. Gör inga avancerade saker. Vad förlorar jag på att t ex köpa iphone12 istället för iphone 15-16?
Citera
2024-10-01, 00:57
Medlem
Eponumoss avatar
Apple har en sida där du kan jämföra modellerna sida vid sida. Ganska praktisk.

Här är 12 mot 15, exempelvis;
https://www.apple.com/se/iphone/compare/?modelList=iphone-12,iphone-15
Citera
2024-10-01, 01:16
Medlem
OneTaps avatar
köp så nytt du har råd med så håller de längre än nåt gammalt sket som måste bytas ut direkt :P
Citera
2024-10-01, 11:39
Avslutad
Köp en 15 minst eller vänta till 17, 15 och senare har USB-c så ingen risk att råka ta med fel kabel och springa runt på hotell och fråga efter en specifik kabel utan en USB-c kabel finns att få tag på överallt till och med på ICA, och fungerar till mac datorerna också. Sedan har 15 en rad andra smarta funktioner, typ om du fotograferar en bild, så kan du enkelt kopiera texten och klistra in texten i ett dokument eller anteckningsblock. Bekvämt om du behöver någon sida från en bok eller förstora innehållsförteckningen på någon specifik vara för att se om de innehåller gift. Något som i alla fall inte fungerade på min 12 pro MAX och inte heller på min flickväns 14. Sedan finns även iPhone dubblering men detta är inte tillgängligt i Sverige för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in