• 5
  • 6
2025-03-01, 19:00
Medlem
11.Enzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
skönt att höra!! jag gjorde detsamma, fick rejäla problem och var väldigt nära att dö... nä som sagt inte värt det alls!

hade du hållt på länge

1,5 år ungefär
Citera
2025-03-22, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11.Enzo
1,5 år ungefär
Om jag måste gissa din ålder så är du typ 17 år kanske tom 21. Det du beskriver är ganska vanligt för personer som kan utveckla psykos av uppåt grejer. Du kan ha det latent och råka utlösa en riktig episod. Var extremt försiktig med att vara vaken länge. Råka läsa din tråd sent.

Har polare som vatt med om exakt samma. Vissa av dem fortsatte och hör röster än idag för de inte tog det på allvar. Lycka till i framtiden.
Citera
2025-04-25, 23:32
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11.Enzo
Jag upplever hallucinationer, skuggisar som rör vid mig människor som går runt i lägenheten och att jag själv kan vara i fara. Ligger på sida och skriver just nu och andningen känns ganska tung, ryck och små kramper i armar, ben och fötter, vill inte stressa upp mig själv så här är lite info har tagit ca 2,5g tjack obankat nasalt idag och igår utan sömn och riktiga måltider, igår drack jag även väldigt mycket alkohol plus rökt 0.3g hasch nu har jag varit vaken runt 40 timmar utan o sova nått och knappt nån närning alls duschat vid 2 tillfällen för att få vakna till finns dock ej möjlighet för det nu. Glömde att tilllägga att väggar, telefon och allt annat är vågigt och kan skifta färg väldigt intensivt även medelsvår försämrad syn. I värsta fall har jag mirtazapin 30mg 3st tabletter så jag får sova men behöver få svar om de övriga först.
vet att ditt inlägg är gammalt men vill bara säga det att jag självmant åkt in till akuten en gång för att jag vart helt övertygad om att jag hade överdoserat på tjack och fått hjärtsvikt. Det kändes så verkligt och alla symtom stämde in, kände mig helt vaken och medveten om att jag var dödsjuk. Senare på akuten den kvällen visade det sig att jag var helt frisk och det fanns inte ett enda fel på mig, så ja det finns nog ingen annan substans som är lika bra på att luras som tjack.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in