2024-09-28, 14:30
Medlem
Hur många tjejer har du som ensam kille haft sex med samtidigt? Alltså inte på en klubb eller så utan bara du och tjejer. Lyckades du tillfredsställa dem alla?

Bara seriösa svar och inget trams tack.

Hade tjejerna sex med varandra också?
Senast redigerad av SteveML 2024-09-28 kl. 14:44.
Citera
2024-09-28, 14:37
Medlem
2 st.

Och nej.

Blev dubbelt av allt, och jag misslyckades... 2 gånger.

Håller mig till en framöver.
Citera
2024-09-28, 14:37
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveML
Hur många tjejer har du som ensam kille haft sex med samtidigt? Alltså inte på en klubb eller så utan bara du och tjejer. Lyckades du tillfredsställa dem alla?
Bara två samtidigt. Om jag lyckades tillfredställa dem känns som en lite pubertal fråga. Alla var nöjda efteråt fast de gjorde ett ganska bra jobb av att göra det skönt för varandra också. Sex är ingen tävling utan ett samarbete.
Citera
2024-09-28, 22:16
Medlem
TröttSvensks avatar
3 st, brittiska tjejer, Cypern för länge sedan.
Trevligt minne.
Citera
2024-09-29, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveML

Bara seriösa svar och inget trams tack.

Hade tjejerna sex med varandra också?

2 st Brasilianskor i Portugal för 2 år sedan. Var helt underbart, spenderade 8 timmar med dem i en villa med pool. Mycket sexlekar, slick och sug. Jag var lite dränerad efter det.... De kom några gånger var precis som jag, om de förväntade sig mer, det vet inte jag!

Var ju naturligtvis inte bara sex hela tiden utan poolbad, alkohol och mat. Den ena snappade om hur nice det var med att hänga vid privat pool. Jag har träffat den ena Brasilianskan efter det både i Portugal och Brasilien.
Citera
2024-09-29, 08:59
Medlem
s-täljes avatar
3 st mitt record thai masssage mmmm FN vilken tripp 2h som blev 3h haha med alla tillbehörs
Citera
2024-09-30, 12:09
Medlem
Intensivtkloks avatar
Tre är rekordet. Det var när man var ung och vacker och instruktör i en frivilligorganisation (inlånad som instruktör till kurs för lottorna). Trevlig kväll slutade i sängen med alla tre. Väldigt speciell upplevelse.

Huruvida alla tre blev tillfredsställda vet jag inte. Jag blev det i alla fall och blev sedan ihop med en av dem i några månader och då träffade vi tillsammans en av de andra några gånger...

Efter det har det bara hänt en gång med två tjejer och sedan bara på klubbar eller parträffar.
Citera
2024-09-30, 15:30
Medlem
Onan-erarens avatar
Två mitt ex å hennes väninna, jag å exet hade gjort slut men knullade ibland ändå, en kväll ville hon dela mig med sin nästa väninna som undrat hur jag var i sängen, å det blev hon varse om kan jag lova å exet fick en omgång med kuken hon också. Småberusad å pilsk på rödvin tog jag mig an uppdraget å knullade båda två. Bägge kom. Å det gjorde jag med. Kände mig sliten men nöjd efteråt. Jag var 28 när detta inträffade 2009, så det var ett tag sen. Men jag skulle absolut kunna göra det igen om chansen gavs.
Citera
2024-10-01, 12:07
Medlem
3 18-åringar när man själv var kring 40. Tror inte de blev tillfredsställda men jag hade det riktigt skönt. Slutade med dem på knä framför mig med ansiktena ihop så fick de en spermadusch. Började och slutade på den sötaste.
Citera
2024-10-02, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
3 18-åringar när man själv var kring 40. Tror inte de blev tillfredsställda men jag hade det riktigt skönt. Slutade med dem på knä framför mig med ansiktena ihop så fick de en spermadusch. Började och slutade på den sötaste.

Hur hamnar en 40 åring i en sådan situation?
Citera
2024-10-02, 08:38
Medlem
2st vid några tillfällen. Jag och frun delade rum en gång en weekend med en till kvinna. De hade även sex med varandra, typ jag knullade den ena som samtidigt slickade den andra.
På klubb har jag varit med 3 som mest.
Citera
2024-10-02, 14:27
Medlem
3 st.
Alla kvinnorna hade sex med varandra också (annars hade det blivet jobbigt)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in