2024-09-25, 20:23
Medlem
psystamps avatar
Tja, loggade precis in och subbade en månad.I wow classic fanns inte min karatär kvar, men i catalysm var alla mina kartärer där, vad har hänt, har dom flyttats automatiskt ? jag vill endast köra wow classic och inte expansionerna
//mvh johan
Senast redigerad av psystamp 2024-09-25 kl. 20:31.
Citera
2024-09-25, 20:38
Medlem
Sn0o0oZs avatar
dom släpper alla expansioner till classic, dom är uppe i cata just nu.

https://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft_Classic

Citat:
At BlizzCon 2023, Blizzard officially announced that Wrath of the Lich King Classic would continue into Cataclysm content, coming some time in the first half of 2024.[54] The announcement noted that gameplay changes would be coming to the Classic version, such as continuing the "Titan Rune Dungeon" system, as well as faster leveling speeds and a faster content release schedule.[55]

The 4.0 Cataclysm pre-patch launched on April 30, 2024, adding the new races of Worgen and Goblin, unlocking different race/class combinations, as well as the revamped 0-60 zones and quests.[56] On May 20, 2024, the expansion officially launched, unlocking the new level 80-85 zones and dungeons.[57]

The Rise of the Zandalari patch was introduced on July 30, 2024, adding reimagined versions of the Zul'Gurub and Zul'Aman raids as 5-player dungeons for max level characters.
Citera
2024-09-25, 20:54
Medlem
psystamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
dom släpper alla expansioner till classic, dom är uppe i cata just nu.

https://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft_Classic

tack för svaret, men då kan jag inte ha kvar min karatär i classic då? endast lvl 60
Citera
2024-09-25, 22:02
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psystamp
tack för svaret, men då kan jag inte ha kvar min karatär i classic då? endast lvl 60
https://eu.forums.blizzard.com/en/wo...o-start/511422

Verkar som att det går spela Vanilla.
Citera
2024-09-25, 22:11
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psystamp
Tja, loggade precis in och subbade en månad.I wow classic fanns inte min karatär kvar, men i catalysm var alla mina kartärer där, vad har hänt, har dom flyttats automatiskt ? jag vill endast köra wow classic och inte expansionerna
//mvh johan

Ja, de har flyttats automatiskt. Innan TBC launchade så kunde man kopiera sina lvl 60 karaktärer till classic era som stannade som lvl 60 server. Detta fick man dock betala för.
Eftersom du inte gjorde det så har dina karaktärer flyttats med till Cata.

Nu är det bara att börja levla nytt
Citera
2024-09-25, 22:26
Medlem
Vem0ths avatar
Tycker Classic skulle stannat på WotLK. Patcha runt den expansionen istället.

Lansera Cataclysm som en egen variant på Classic då den expansionen princip rörde WoW mot en helt ny era medan WotLK är sista delen av det alla kallar för "Classic".
Citera
2024-09-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Ja, de har flyttats automatiskt. Innan TBC launchade så kunde man kopiera sina lvl 60 karaktärer till classic era som stannade som lvl 60 server. Detta fick man dock betala för.

Även jag har fyllt på min subscription igen. Varierar mellan HC och SoD. Men fan vad det tar emot att sponsra Activision Lizzard. Det är inte Blizzard längre. Fan va giriga dom är, att man var tvungen att betala för att få behålla sin karaktär i classic... patetiskt.
Citera
2024-09-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Tycker Classic skulle stannat på WotLK. Patcha runt den expansionen istället.

Lansera Cataclysm som en egen variant på Classic då den expansionen princip rörde WoW mot en helt ny era medan WotLK är sista delen av det alla kallar för "Classic".

Ja jag håller med. Hade gärna stannat på TBC eller WotlK och kört Cata som en egen.
Citera
2024-09-26, 01:27
Avstängd
Var är min lvl 60 priest från 2005?
Går det att fixa?
Citera
2024-09-26, 06:25
Medlem
psystamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten

Jaha, så hade jag betalt för min karaktär att stanna så hade det varit bra. Fy fan att jag missade det, haha. Det sög ju som fan då... bara att rerolla då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in