Citat:
Hehe,
du har aldrig varit påtänt märker jag....
När du skjuter tjack så tjuter det i örnen och du får kramper,ryckningar och fysiska spasmer som du talar om.
man vill få ännu mer hela tiden detta tillstånd som du aldrig har upplevs utan att ha injekterat tjack alls.
Grejen är att när du är som du aldrig har varit, så vill du bli ännu mer på detta stadium och du blir mer och mer en superpundare som du talar om då det är själva "jaga draken" för en sprutpundare och måste testas för att fatta, vilket du aldrig kan fatta utan att skjuta amfetamin typ en femma på en två dagen beroende på kvaliteten.
Eller fråga om skjuta jonk. Samma sak. Man kan inte röka eller snorta sig till samma knarkande utan sprutor.
du har aldrig varit påtänt märker jag....
När du skjuter tjack så tjuter det i örnen och du får kramper,ryckningar och fysiska spasmer som du talar om.
man vill få ännu mer hela tiden detta tillstånd som du aldrig har upplevs utan att ha injekterat tjack alls.
Grejen är att när du är som du aldrig har varit, så vill du bli ännu mer på detta stadium och du blir mer och mer en superpundare som du talar om då det är själva "jaga draken" för en sprutpundare och måste testas för att fatta, vilket du aldrig kan fatta utan att skjuta amfetamin typ en femma på en två dagen beroende på kvaliteten.
Eller fråga om skjuta jonk. Samma sak. Man kan inte röka eller snorta sig till samma knarkande utan sprutor.
Fast nu pratade jag om en viss typ av rörelsemönster där man ser helt utvecklingsstörd ut.
Att man blir "snabb" och ryckig, pratar i raketfart, studsar upp, slickar sig om munnen åmar sig spontandansar osv det är väl helt normalt om man är påtänd
Menar vissa äldre som liksom vaggar fram och tillbaka, grimascherar och putar med läpparna, tungan rör sig oregerligt , de svahar och rycker åt olika håll och beter sig som typ hjärnskadade. Men det verkar som det är en neurologisk skada som heter tardiv dyskeni
Jag ser vissa likheter med det jag ser i videos på amerikanska pundare och hemlösa som använder flakka - med skillnaden att det är 10 gånger värre. Men det känns besläktat ändå rörelsemönstren.