2024-09-21, 12:06
Medlem
Vi får fortsätta med projektet att försvenska Armand Duplantis tycker jag.
Citera
2024-09-21, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag fattar inte detta med "ofrivilligt", det är väl ingen som tvingar någon att sitta hemma på julafton och kolla på TV?
Det är väl bara och gå ut på krogen och träffa folk om det är det man suktar efter

Krogen lockar en relativt liten åldersgrupp.
Citera
2024-09-21, 13:41
Medlem
picapicans avatar
Blir väl en kvinna i år eller en hen kanske.
Citera
2024-09-21, 14:20
Medlem
Vore kul med en riktig skandal, någon som inte alls kan föra sig och orsakar stor julilska bland befolkning. Med andra ord någon som vågar komma med sanningar och inte prefabricerade åsiktspaket inslagna i glansigt papper.
Citera
2024-09-21, 14:27
Medlem
En eunuck vore på sin plats i år. Androgynt och trevligt.
Citera
2024-09-21, 14:31
Medlem
GW börjar bli lite till åren, men än är det inte för sent. Jag röstar på honom.

Men troligtvis blir det väl någon HBTQ-certifierad invandrare. Kanske det är dags för en ickebinär i år enligt SVT. Det skulle ju reta upp SD-gubbarna ute i stugorna. Och det är ju vad julen (och Lucia) handlar om enligt dem.
Citera
2024-09-21, 14:34
Medlem
Marika Carlsson ligger bra till. Svart, homosexuell och kvinna.
Citera
2024-09-21, 14:37
Medlem
bridgeblandnings avatar
Jag finner det djupt tragiskt att det varje år är en riksnyhet vem som ska vara hallåa i TV på julafton. Vem bryr sig?!
Citera
2024-09-21, 14:40
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag tror det blir en kvinna. Det har varit 3 män och 1 kvinna de senaste fyra åren.

Carina Bergfeldt och Farah Abadi är två lågoddsare, men jag gillade även förslaget med Pernilla Månsson-Colt.

Drömmen är såklart Edward Blom, men han vill ju inte missa julmaten. :/

Vilket är så tråkigt! Edward äter ju julbord/julmat VARENDA dag fram till Tjugondag Knut, så han kan väl offra några timmar 😁 Hade velat se honom!

Men han är väl otroligt noga med traditioner så. Det är fint. Förvånad att de ens fått med honom i uppesittarkväll på Bingolotto någon sväng, eller om det är fler.
Citera
2024-09-21, 14:40
Medlem
Hivmannnens avatar
Jag vill ha Edward Blom. Om det nu mot förmodan skulle hända så skulle det bli förinspelat. Men det gör inget för min del
Citera
2024-09-21, 14:41
Avslutad
Vet inte. Men säkerligen någon som är PK iaf.
Citera
2024-09-21, 14:45
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag skulle inte bli förvånad om de blir Farah Abadi, hon syns ju nästan överallt hela tiden nu.

Ja, hon är en lågoddsare. Inte minst då hon är muslim och palestinier. Gina Dirawi och Zeina Mourtada passar också in på SvT:s profil.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in