• 3
  • 4
2024-09-22, 17:54
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Första gången jag ser henne på bild, hon är inte speciellt grann… kunde han inte gjort bättre?

Den frun med en strapon är det närmaste tuffe Uffe kan komma att bli knullad av Göran Persson.
Citera
2024-09-22, 18:00
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
nu har den tagits bort

Och genast blev bilden "rare" och har nu ett större värde. Innan den togs bort brydde jag mig övertaget inte. Men nu är jag intresserad. Någon som vet var bilden kan ses och laddas ner nu?

Citera
2025-04-05, 15:13
Medlem
Piztos avatar
Jag kan för mitt liv ej förstå varför hon envisas med att ha prästkragen på i tid och otid och jag misstänker starkt att hon även sover med den.
Såg att hon bar den vid nyinvigningen av Notre Dame där hon väl var med i egenskap av statsministerns fru och inte som representant för kyrkan.
Lika udda var det vid begravning av en kändis där hon bar full utstyrsel trots att hon inte var förrättare utan även där med som Uffes fru.
För mej verkar det sjukare än sjukt - må så vara att man är stolt över sin titel/ämbete men för den skull behöver det inte skrivas på folks näsor.
Enda gången jag sett att det var befogat var väl när hon vigde E-type och hans tillkommande, kvinnan med färgade håret, men f.ö. verkar det malplacerat.
Mycket har skrivits om hennes utseende vilket väl är något hon måste dras med men jag kan konstatera att hon inte är något runkobjekt i vart fall.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in