Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-16, 01:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graFFe
Öh? Tittar vi på samma program?
https://www.tv4.se/artikel/3jmSQ8aZRq4FKetcZ6Cpq7/robinson-2024-se-alla-deltagare-i-hoestens-saesong
Okay då

Blir du mer eller mindre övertygad om hon är karl när du ser hennes facebook?
https://www.facebook.com/groups/268559806584162/posts/boende-s%C3%B6kes-jag-%C3%A4r-25-%C3%A5r-och-jobbar-som-m%C3%B6blerare-p%C3%A5-hotell-jag-s%C3%B6ker -ruminnebo/4725911524182279/?_rdr
Jag gissar ändå på tjej utifrån ansiktet jag ser i Robinson
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-16 kl. 01:34.
2024-10-16, 01:33
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graFFe
Fan vad Amanda får tittartid.

Är Alva en man?

Exakt min tanke. Fick såna vibbar i någon scen där denhonhenhan pratade. Det passar in rätt bra i fail-pakten - En manipulativ bög (ledaren), en transa (vilsen och följer med strömmen) och pk-fanatikern (som älskar att slåss för det goda, men bara om någon ser...)

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Finns ingen Alva i årets säsong än så länge

Lilla viktigpetter... finns visst en Alva.
2024-10-16, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Flera härinne använder inte spoilers trots regler? Exempelvis snacket om gnagaren mm. Kanske dags att slopa reglerna då de flesta av oss har tv4+ så kan vi diskutera fritt

Så bara för att vissa inte har förmågan att hålla sig till regler så ska reglerna tas bort? Konstigt resonemang.
" Dom flesta kör för fort, lika bra att vi tar bort hastighetsbegränsningarna så vi inte behöver hålla begränsningen"
2024-10-16, 01:56
Medlem
Är det någon annan som har problem med att Gränslandet bara buffrar och hackar?
För mig går det inte att se, det går bara nån sekund sen hackar/buffrar det i ett par sekunder och så är det hel tiden. Likadant i både Chrome och Firefox
Bara på Gränslandet, själva Huvudavsnitten fungerar klockrent, liksom allt annat på TV4 play (all annan stereaming fungerar också bra). .
2024-10-16, 02:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
För mig går det inte att se, det går bara nån sekund sen hackar/buffrar det i ett par sekunder och så är det hel tiden. Likadant i både Chrome och Firefox
Bara på Gränslandet, själva Huvudavsnitten fungerar klockrent, liksom allt annat på TV4 play (all annan stereaming fungerar också bra). .

Måste vara något tillfälligt, jag kollade båda Gränsland-avsnitten utan problem. Stäng ner fönstret samt datorn och starta om.
2024-10-16, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Måste vara något tillfälligt, jag kollade båda Gränsland-avsnitten utan problem. Stäng ner fönstret samt datorn och starta om.

Nä, inte tillfälligt, jag tänkte det också först, det var så igår natt, på dagen idag, och nu inatt, likadant på en annan dator och uppkoppling på dagen (dock bara Chrome på den). Och endast gränslandet, alla avsnitt, inte dom andra eller nåt annat program.
2024-10-16, 02:13
Medlem
fonders avatar
Citat:
Nä, inte tillfälligt, jag tänkte det också först, det var så igår natt, på dagen idag, och nu inatt, likadant på en annan dator och uppkoppling på dagen (dock bara Chrome på den). Och endast gränslandet, alla avsnitt, inte dom andra eller nåt annat program.

Konstigt, inget jag upplevt i alla fall, tittade som sagt på allt i streck utan något problem.
2024-10-16, 05:09
Medlem
Blir hjärndöd av att kolla på gränslandet, så jävla iq befriat. Amanda ska ut me huvudet före, jävlar va de ska firas när horan åker
2024-10-16, 06:25
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Jag har inte haft något problem, har använt Chrome till alla avsnitt. Dock så använder jag vpn, för måste ha detta för att kunna se från det landet som som jag är i nu.
2024-10-16, 07:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Victor är mitt hatobjekt, vilken bortskämd, egocentrisk och manipulativ skitunge. Den typen som fått allt
han pekat på i livet och fått för sig att han också under den här resan få en guldsked i röven. Han blev gul, röd och blå i ansiktet av att ingen ville ha honom till sitt lag, han som anser sig förtjäna allt före alla andra i världen.

Direkt efter Victor är Amanda och Thomas mina andra hatobjekt, den senare försökte skapa ett svart får genom en märklig argumentation om varför en viss deltagare var orsaken till att de förlorade när hon egentligen inte var på något sätt en sådan orsak. Denne Thomas lär inte bli omtyckt eller särskilt långvarig, så fort de röstat ut Roger så lär Thomas röstas ut om inte t.o.m. före Roger.

Sedan Lena, vilken tönt som tjejer i alla säsonger så kör hon efter snippa- eller kukprincipen, inte hon heller kan vara kvar särskilt länge. Just nu känns hon som den första de kommer vilja rösa ut t.o.m. före sist-in-personen Natalie.

Angående Viktor. Bor i en villa med pool som är värderad till 8 miljoner.
"Kuriosa: Han sökte inte till Robinson, utan blev headhuntad av produktionen."
Från
https://www.mitti.se/nyheter/dubbelt-upp-i-aventyrssugna-jarfallabor-6.3.250163.c4be19c932
2024-10-16, 07:48
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Från
https://www.mitti.se/nyheter/dubbelt-upp-i-aventyrssugna-jarfallabor-6.3.250163.c4be19c932

Då gissade jag rätt att han haft guldsked i röven i sitt liv, denne äcklige narcissist.
2024-10-16, 08:35
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Från

Han kommer väl att lära sig av sina misstag han med. Avundsjuka är ingen god egenskap. 8 miljoner är det vanliga priset på hus med pool i Stockholm idag, en vanlig liten villa 6-7 miljoner.

Killen är ung, de flesta i Sverige har blivit bra behandlade som barn av sina föräldrar och fått det de vill ha. Och det kan skapa en narcissistisk inställning, speciellt som vi lever i ett narcissistiskt samhälle med de värderingarna. Men man behöver inte vara narcissistisk för det utan kan växa ifrån de dragen i sociala relationer med andra där ens kanter slipas ner.

Verklig narcissism är en skada i barndomen där man inte fått vara sitt autentiska jag utan tvingats skapa ett falskt jag. Och det finns i alla samhällsklasser. Men även om man blivit alltför bortskämd så kan det skapa en djupgående personlighetsstörning. Vi alla har faktiskt narcissistiska drag som försvinner med åren om man är en vettig människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in