Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Jag höll på skriva ett svar innan jag insåg du är det största trollet på Flashback just nu. Alltid en bedrift.
Men faktum är ju att SD i den nationella opinionen ligger stabilt kring 20% , trots allt gnäll man ser både på Flashback och Samnytt och andra sajter för surgubbar och extremister.
Tråden handlar om varför de därför gick så dåligt i EU valet.
Största Trollet??
Det är ju du som är troll och kör med lögner.
Sista mätningen så hade SD gått ner till 17 % under sommaren.
Ja det går att googla.
Så trenden har vänt och sd backar just nu. Men såna som du begriper nog inte varför de gör det ändå. Ni är för tröga helt enkelt.
Ja löften han höjde också medicinerna och högkostnadsskyddet. Det var just därför som folk tröttnade på S och gick till M och SD som sade de stod på den lille arbetande svenskens sida.
Nu visade det sig att SD inte var mycket snällare än S och att de fortsätter höja priset.
Men ni svenskar förstår fortfarande inte varför SD går back?
När jag var hemma senast i Sverige i vintras så hör jag totalt helt andra åsikter än vad jag hört innan. Folk kvar skitförbannad på Sverigedemokraterna och Åkessons politik.
Allt från vapenägare till pensionärerna till de som ville ha stopp på invandrare till Sverige.
Det var även detta gänget som vi sitter i regeringen nu som lovade ta hand om gängen.
Tycker ni att det känns som den fete Strömmer gjort något bra jobb där?
Hälsningar största Trollet.
Men det jag säger är sanning och det vet ni innerst inne om.
Sd backar och efter detta nya sveket med medicinerna så tror ni att SD skall återigen närma sig 20 % ???
Så dumma kan ni ju inte bara vara väl?