Citat:
Ursprungligen postat av
HighInTheSky
Hej
Har börjat messa med en kille jag hade ihop det med för längesen. Han har varit tillsammans med en tjej länge. Han och jag messar för våra döttrar leker ibland. Det har varit helt oskyldiga mess.
Han känner mitt ex lite grand som är pappan till mina barn. Dom har jobbat tillsammans en kort period och funkade bra ihop. Igår sågs vi utanför skolan och jag stod en bit ifrån och hörde samtalet och den här killen frågar pappan till mina barn om vi är tillsammans eller inte? Om vi bor ihop eller inte? Han "frågade åt en kompis" sa han.
Mitt ex reagerade också Varför han frågade. Jag blev så snopen. Vad var syftet med att fråga? Han har ju tjej och två döttrar.. eller kan ni killar bara vara nyfikna på sånt? Jag trodde aldrig att killar pratade om sånt här speciellt när ni inte känner varandra så bra..
Va? Jag fattar ingenting.
Tror inte på att han sa ”frågar åt en kompis”. Nu flashbackar du (hittar på). Det är nämligen ingen sund människa som frågar pappan till dina barn det. Det är jävligt respektlöst. Eller så har jag missuppfattat något, jag sover trots allt.