2024-09-18, 19:36
Medlem
Hej

Har börjat messa med en kille jag hade ihop det med för längesen. Han har varit tillsammans med en tjej länge. Han och jag messar för våra döttrar leker ibland. Det har varit helt oskyldiga mess.

Han känner mitt ex lite grand som är pappan till mina barn. Dom har jobbat tillsammans en kort period och funkade bra ihop. Igår sågs vi utanför skolan och jag stod en bit ifrån och hörde samtalet och den här killen frågar pappan till mina barn om vi är tillsammans eller inte? Om vi bor ihop eller inte? Han "frågade åt en kompis" sa han.

Mitt ex reagerade också Varför han frågade. Jag blev så snopen. Vad var syftet med att fråga? Han har ju tjej och två döttrar.. eller kan ni killar bara vara nyfikna på sånt? Jag trodde aldrig att killar pratade om sånt här speciellt när ni inte känner varandra så bra..
Citera
2024-09-18, 19:39
Avslutad
Varför frågar du inte honom 🤔
Citera
2024-09-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Varför frågar du inte honom 🤔

Nä tycker det är lite genant att jag hörde samtalet.🙂
Citera
2024-09-18, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HighInTheSky
Nä tycker det är lite genant att jag hörde samtalet.🙂
Jag förstår 🙂

Min nyfikenhet hade drivit mig till vansinne om jag hade varit du iaf 😅
Citera
2024-09-18, 19:48
Medlem
Airwave92s avatar
Hur ska vi veta detta?? Fråga honom
Citera
2024-09-18, 19:50
Medlem
CC75s avatar
Vettiga bra killar är inte intresserade och på gruppnivå stämmer det. Med det sagt, undantag finns alltid. Det finns killar som alltid sonderar terrängen med gamla ex. Dvs som är nyfikna hur det går och är med sitt gamla ex. En del med baktankar, andra endast pga nyfikenhet.

Sedan kan det vara så att han faktiskt frågade för en kompis. Kanske tycker att du och han skulle passa ihop. Det är dock lite långsökt... men visst. Möjligheten finns.

// CC
Citera
2024-09-18, 19:53
Medlem
Han vill ligga me dig bakom sin frus rygg…. Går o räkna ut me röven🤷
Citera
2024-09-18, 19:56
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighInTheSky
Hej

Har börjat messa med en kille jag hade ihop det med för längesen. Han har varit tillsammans med en tjej länge. Han och jag messar för våra döttrar leker ibland. Det har varit helt oskyldiga mess.

Han känner mitt ex lite grand som är pappan till mina barn. Dom har jobbat tillsammans en kort period och funkade bra ihop. Igår sågs vi utanför skolan och jag stod en bit ifrån och hörde samtalet och den här killen frågar pappan till mina barn om vi är tillsammans eller inte? Om vi bor ihop eller inte? Han "frågade åt en kompis" sa han.

Mitt ex reagerade också Varför han frågade. Jag blev så snopen. Vad var syftet med att fråga? Han har ju tjej och två döttrar.. eller kan ni killar bara vara nyfikna på sånt? Jag trodde aldrig att killar pratade om sånt här speciellt när ni inte känner varandra så bra..
Va? Jag fattar ingenting.

Tror inte på att han sa ”frågar åt en kompis”. Nu flashbackar du (hittar på). Det är nämligen ingen sund människa som frågar pappan till dina barn det. Det är jävligt respektlöst. Eller så har jag missuppfattat något, jag sover trots allt.
Citera
2024-09-18, 19:58
Medlem
SmegmaFris avatar
Vilken amatör.
En sökning på Ratsit hade gett honom svaret direkt istället.
Citera
2024-09-18, 20:06
Medlem
Bara för att man har fru får man väll kolla över krönet eller? Kanske inte ok men du har inte gjort något fel. De kanske har de tufft hemma.
Citera
2024-09-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Vettiga bra killar är inte intresserade och på gruppnivå stämmer det. Med det sagt, undantag finns alltid. Det finns killar som alltid sonderar terrängen med gamla ex. Dvs som är nyfikna hur det går och är med sitt gamla ex. En del med baktankar, andra endast pga nyfikenhet.

Sedan kan det vara så att han faktiskt frågade för en kompis. Kanske tycker att du och han skulle passa ihop. Det är dock lite långsökt... men visst. Möjligheten finns.

// CC

Jag fattar. Det otroliga är att två nätter i rad nu har jag drömt att han och hans tjej håller på separerar. Men jag har aldrig tänkt på att vi ska vara med varandra igen. Jag har absolut fantiserat om hur det skulle vara om vi hade sex nu, men det var längesen jag fantiserade det. Jag vet att han alltid har haft ett gott öga till mig så han kanske har fantiserat detsamma.
Citera
2024-09-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Han vill ligga me dig bakom sin frus rygg…. Går o räkna ut me röven🤷

Hmm, kanske. Jag vet att han var otrogen mot sin förra tjej, med mig dessutom.😬🫣 Jag visste dock inte att han hade tjej då..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in