Citat:
Ursprungligen postat av
forwardcry63
Så fort jag dricker alkohol så blir jag jättesugen på att suga kuk och bli knullad samt bli pissad på och dominerad.
Vad är det för fel på mig..
När jag är nykter så är jag hetero
Din undergivna sida är starkare än din sexuella läggning. Det är inte helt ovanligt, även om män inte brukar berätta om det av skam och pinsamhet.
Det betyder helt enkelt att du behöver bli dominerad, som du säkert har förstått, men i normala fall inte vill att det ska vara så. När du blir påverkad så släpper dina normala skyddsvallar runt vad som är viktigt för att din egen självbild inte ska raseras och du kan släppa lös din undergivenhet bättre.
Att du vill suga kuk och bli pissad på är bara två av många sätt du kan känna dig förnedrad på och det är där du mår bra, ibland, och därför vill du göra det.
Du är heterosexuell, men undergiven och uppskattar förnedring och eftersom du inte utvecklad din undergivna personlighet så är det dessa två ganska ytliga delar du drar dig till.
Med rätt person kan du självklart utvecklas så du uppskattar mer intressanta sorters förnedring som handlar om dig och just dig på djupet. Det skulle du säkert må mycket bra av.