2024-09-13, 17:53
Medlem
Så fort jag dricker alkohol så blir jag jättesugen på att suga kuk och bli knullad samt bli pissad på och dominerad.
Vad är det för fel på mig..
När jag är nykter så är jag hetero
Citera
2024-09-13, 17:57
Medlem
DyngSmElls avatar
Piss och all annan djävulskap är normalt idag 2024, inget fel på dig!
Citera
2024-09-13, 18:02
Medlem
StudiumValors avatar
Det som verkar kunna vara felet är att du lider av starka förträngningsmekaismer som i sin tur skulle kunna vara ett resultat av sträng familjemoral som har internaliserats i ditt överjag.
Med alkohol släpper kraven från omgivningen och du kan bejaka dina egna drifter.
Är dina föräldrar Jehovas Vittnen?
Senast redigerad av StudiumValor 2024-09-13 kl. 18:07.
Citera
2024-09-13, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forwardcry63
Så fort jag dricker alkohol så blir jag jättesugen på att suga kuk och bli knullad samt bli pissad på och dominerad.
Grattis du är bisexuell och alkoholen låter dig vara ärlig gällande den saken.
Citera
2024-09-13, 18:13
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Din undergivna sida är starkare än din sexuella läggning. Det är inte helt ovanligt, även om män inte brukar berätta om det av skam och pinsamhet.

Det betyder helt enkelt att du behöver bli dominerad, som du säkert har förstått, men i normala fall inte vill att det ska vara så. När du blir påverkad så släpper dina normala skyddsvallar runt vad som är viktigt för att din egen självbild inte ska raseras och du kan släppa lös din undergivenhet bättre.

Att du vill suga kuk och bli pissad på är bara två av många sätt du kan känna dig förnedrad på och det är där du mår bra, ibland, och därför vill du göra det.

Du är heterosexuell, men undergiven och uppskattar förnedring och eftersom du inte utvecklad din undergivna personlighet så är det dessa två ganska ytliga delar du drar dig till.

Med rätt person kan du självklart utvecklas så du uppskattar mer intressanta sorters förnedring som handlar om dig och just dig på djupet. Det skulle du säkert må mycket bra av.
Citera
2024-09-13, 18:31
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Din undergivna sida är starkare än din sexuella läggning. Det är inte helt ovanligt, även om män inte brukar berätta om det av skam och pinsamhet.

Det betyder helt enkelt att du behöver bli dominerad, som du säkert har förstått, men i normala fall inte vill att det ska vara så. När du blir påverkad så släpper dina normala skyddsvallar runt vad som är viktigt för att din egen självbild inte ska raseras och du kan släppa lös din undergivenhet bättre.

Att du vill suga kuk och bli pissad på är bara två av många sätt du kan känna dig förnedrad på och det är där du mår bra, ibland, och därför vill du göra det.

Du är heterosexuell, men undergiven och uppskattar förnedring och eftersom du inte utvecklad din undergivna personlighet så är det dessa två ganska ytliga delar du drar dig till.

Med rätt person kan du självklart utvecklas så du uppskattar mer intressanta sorters förnedring som handlar om dig och just dig på djupet. Det skulle du säkert må mycket bra av.

Det här är 100% en trolltråd men jag kan bekräfta att det du säger stämmer. Jag har blivit ombedd av två olika heteromän att göra just det här med dom. Jag har dock avstått..
Citera
2024-09-13, 18:35
Medlem
Gridiots avatar
Pröva att suga en snäll kuk när du druckit en cider eller två. Avvakta med att bli urinerad. glhf
Citera
2024-09-13, 18:50
Medlem
Är inte ett troll, jag ändrar sexualitet när jag dricker.
Har både sugit och blivit knullad när jag är full.
Citera
2024-09-13, 18:59
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:

Grattis, du är bög!
Citera
2024-09-13, 19:24
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:

Trevligt att du har vänner som ställer upp
Citera
2024-09-13, 21:16
Avslutad
Citat:

När du är nykter väljer du att dricka cider. Jag beklagar men du är bög.

Symptomen är än så länge mest framträdande i onyktert tillstånd men det kommer gradvis att förskjutas. Tyvärr finns i dagsläget inget botemedel, medicinering och terapi kan i bästa fall sakta ned förloppet men i slutändan är det kuk som gäller.
Citera
2024-09-14, 02:14
Medlem
Citat:

Så du ändrar naturligtvis inte läggning utan din riktiga läggning kommer fram.

Det är 2024. I get fel att vara home. Att bli pussad på dock...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in