Citat:
Ursprungligen postat av
10FtGanjaPlant
Var i Örebro greps han?
Denna muslimske terrorist "C,M" greps på baksidan av Universitetssjukhuset i Örebro i nära anslutning mellan A-huset och Akutmottagningen, han greps av en stor grupp poliser bl.a från Nationella insatsstyrkan samt bombgruppen tillsammans med Örebropolisen samt stort antal väktare/ordningsvakter.
Hur vet jag detta? 🤔 Jo, jag arbetar själv inom ordningsmakten med många kollegor i tjänst den dagen, själv var jag dock ledig den dagen och skulle åka för att hämta min hustru som arbetar som sjuksköterska på USÖ. Poisen hade spärrat av ett stort område bakom Universitetssjukhuset ca. 100 meter innan Akutmottagningen i vardera riktning,
Jag skulle åka för att hämta min hustru då hon skulle sluta sitt arbetspass på USÖ kl. 22:00 och jag kom dit straxt före kl. 21:30/21:35 vilket var i samma veva som polisen upprättat avspärrningar av området bakom USÖ och detta jävla terroristavskum greps på plats av bl.a. polisens Nationella insatsstyrka, dock såg jag detta på avstånd p.g.a. polisens avspärrningar, fick invänta med att köra fram för att hämta min hustru tills polisen säkrat området och gripit aset, men både min hustru samt flertal av hennes kollegor på sjukhuset bl.a. Akutmottagningen och i angränsande intilliggande vårdavdelningar och byggnader blev vittne till händelsen. 😱
Polisen visste även inte i initialskedet ifall denna muslimska fundamentalistiske avskum var beväpnad med vapen och fler bomber som han hade planer på att detonera på Universitetssjukhuset. Jäkla tur att de lyckades gripa fanstyget i tid innan han sätta sina sjuka planer i verket! Men märkliga att media valt att "lägga locket på" och varit extremt fåordiga kring denna allvarliga händelse! 🤔😡