Citat:
Ursprungligen postat av
Gugugaga
Nej, massiv feminism top-down har förstört relationer. Barnbidraget bör ligga på 1800 inte på 1200, om vi skall inflationsjustera sådant dvs det är nästan 40 % för dåligt jmf m inflation. Dagis och skola är skit. Jag tror inte du har några barn va? Du vet inte hur (uselt) de flesta skolor och dagis fungerar. Förlossning känner jag dock inte till, och antagligen inte du heller. Vården i Sverige är helt på dekis, den vann jag på default. Vad hade du för argument mer nu när jag avpolleterat precis alla dina argument?
Shuuuut uuuup 😀
I afrika svälter de ,inga skolor,o barnbidrag,ingen el ,inga sjukhus mm
Men de föder en masssssssaaaa med baaaaarn !
Så nej du har inte "avpoleterat" en piss här 😀
Men lycka till skylla på alla andra än att börja ta ansvar sen när ni dör ut är det för sent 😔