2024-09-12, 23:08
  #37
Medlem
Gugugagas avatar
Politikerna har varit effektiva quislingar, duktiga på att utrota sitt eget folk. Trycka in massiv mansinvandring och nu helt plötsligt komma på att det är dåligt för landet och börjar ta sig för pannan.

Hur tänker efterträdande politker hindra utrotningen av vita i Sverige när vi har ett födelsetal på 0,7 per par? Det som behövs är fördelsetal på 2,2 för att bibehålla ett samhälle. Det blir min fråga.
Citera
2024-09-12, 23:10
  #38
Medlem
Vad menar hon med att hela samhället i Sverige misslyckats med integrationen? Jag vägrar att ta på mig någon skuld i denna soppan. Hur kan medborgarskap delas ut helt kompromisslöst till krigsflyktingar? Är inte grundtanken att flyktingar kan söka skydd i ett annat land under tiden det är krig för att sedan återvända igen? De som bär ansvaret för detta bör ställas till svars för ett oansvarigt och samhällsfarligt beslutsfarande.
Citera
2024-09-12, 23:10
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Politikerna har varit effektiva quislingar, duktiga på att utrota sitt eget folk. Trycka in massiv mansinvandring och nu helt plötsligt komma på att det är dåligt för landet och börjar ta sig för pannan.

Hur tänker efterträdande politker hindra utrotningen av vita i Sverige när vi har ett födelsetal på 0,7 per par? Det som behövs är fördelsetal på 2,2 för att bibehålla ett samhälle. Det blir min fråga.
På vilket sätt är det politikernas fel folk för lata födda,ta hand om barnen ?

Har de inte ordnat med dagis,skola,barnbidrag,forlossning ,vård mm ?
Citera
2024-09-12, 23:11
  #40
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
En stor invandring och en bristande integration har bidragit till utvecklingen med den grova gängkrmininaliteten i Sverige.

Vi har tagit hit många människor och de flesta är överens om att vi har misslyckats med integrationen säger Petra Lundh i SVTs 30 minuter..

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/rikspolischefen-om-gangvaldet-tagit-hit-manga-manniskor/

Vad anser ni om det hon säger? Kommer vänstern kräva hennes avgång?

Bra sagt av henne. Hon kommer inte att bli ombedd att avgå på grund av det där uttalandet. Dagens sanning!
Citera
2024-09-12, 23:11
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Vi hade invandring på 60 och 70-talet också men inte var det gängkriminalitet då. Det var arbetande folk som kom hit ,finnar och tyskar,holländare.,italienare.
Ja det var ju arbetskraftsinvandring sedan kom juggarna från kriget och vi fick en juggemaffia. De var trots allt lite mer civiliserade än dagens gäng.
Citera
2024-09-12, 23:14
  #42
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
På vilket sätt är det politikernas fel folk för lata födda,ta hand om barnen ?

Har de inte ordnat med dagis,skola,barnbidrag,forlossning ,vård mm ?
Nej, massiv feminism top-down har förstört relationer. Barnbidraget bör ligga på 1800 inte på 1200, om vi skall inflationsjustera sådant dvs det är nästan 40 % för dåligt jmf m inflation. Dagis och skola är skit. Jag tror inte du har några barn va? Du vet inte hur (uselt) de flesta skolor och dagis fungerar. Förlossning känner jag dock inte till, och antagligen inte du heller. Vården i Sverige är helt på dekis, den vann jag på default. Vad hade du för argument mer nu när jag avpolleterat precis alla dina argument?
Citera
2024-09-12, 23:17
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
En stor invandring och en bristande integration har bidragit till utvecklingen med den grova gängkrmininaliteten i Sverige.

Vi har tagit hit många människor och de flesta är överens om att vi har misslyckats med integrationen säger Petra Lundh i SVTs 30 minuter..

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/rikspolischefen-om-gangvaldet-tagit-hit-manga-manniskor/

Vad anser ni om det hon säger? Kommer vänstern kräva hennes avgång?

"Misslyckats med integrationen" betyder inte att invandringen var fel för de här människorna.

Det betyder att vi ska gå vidare till tvångsmedel för att integrera svenskar och att de ska dela med sig av sin egendom för att skapa ett nytt multietniskt Sverige.

Bara det att vi har en kärring i kofta som rikspolischef är ju i det närmaste komiskt. Hon kommer att riva ned det lilla som finns kvar av polisen.

Hennes efterträdare kommer att vara en 26 årig blondin med hästsvans som går ned på knä för att "överbrygga de onödiga konflikterna" mellan polisen och de "unga busiga killar" som utgör gängen.
Citera
2024-09-12, 23:18
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Nej, massiv feminism top-down har förstört relationer. Barnbidraget bör ligga på 1800 inte på 1200, om vi skall inflationsjustera sådant dvs det är nästan 40 % för dåligt jmf m inflation. Dagis och skola är skit. Jag tror inte du har några barn va? Du vet inte hur (uselt) de flesta skolor och dagis fungerar. Förlossning känner jag dock inte till, och antagligen inte du heller. Vården i Sverige är helt på dekis, den vann jag på default. Vad hade du för argument mer nu när jag avpolleterat precis alla dina argument?
Shuuuut uuuup 😀

I afrika svälter de ,inga skolor,o barnbidrag,ingen el ,inga sjukhus mm

Men de föder en masssssssaaaa med baaaaarn !

Så nej du har inte "avpoleterat" en piss här 😀

Men lycka till skylla på alla andra än att börja ta ansvar sen när ni dör ut är det för sent 😔
Citera
2024-09-12, 23:20
  #45
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Shuuuut uuuup 😀

I afrika svälter de ,inga skolor,o barnbidrag,ingen el ,inga sjukhus mm

Men de föder en masssssssaaaa med baaaaarn !

Så nej du har inte "avpoleterat" en piss här 😀

Men lycka till skylla på alla andra än att börja ta ansvar sen när ni dör ut är det för sent 😔
Du är en efterbliven blatte, orka. Din IQ är mindre än halva min IQ och du stavar som om du fått IG på din svenska för invandrare. Det är som att debattera med en pissmyra. Värdelöst allokerad tid. Loser.
Citera
2024-09-12, 23:21
  #46
Avslutad
Och vem fan vill ha integration? Ingen sunt förnuftad Svensk har bett om det, enbart själv skadebenägna vänsterliberaler.
Ut med hela packet, dra tillbaka medborgarskap.
Citera
2024-09-12, 23:26
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Du är en efterbliven blatte, orka. Din IQ är mindre än halva min IQ och du stavar som om du fått IG på din svenska för invandrare. Det är som att debattera med en pissmyra. Värdelöst allokerad tid. Loser.
Sanningen gör ont jag vet 😔

Och jag europeisk invandrare inte blatte eller kanske vi blattar också ? 🤣

Dina argument är slut så börjar du tjata om dåliga svenskan ,stavning och andra obetydliga saker när diskusionen är allvarlig !
Citera
2024-09-12, 23:27
  #48
Medlem
Kriminella förskolebarn så jävla kört land vi bor i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in