2024-09-12, 20:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ska du forts lyssna på lögnen visst men nu har dem gått ut med det var GÄSS inga katter eller hundar, MAGA kanalerna sprider lögnen rätt bra för att sekten ska tro på det man ser det fungerar!

VAD SPELAR DET FÖR ROLL VILKEN SORTS DJUR DET VAR SOM FICK SÄTTA LIVET TILL?

Frågar för andra och sista gången.
Citera
2024-09-12, 20:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Haha tog på en om punkt hos MAGA supporten som svalt en lögn, Acceptera det var gäss inte katter och hundar som nu er MAGA ledare vill yla om!
Citera
2024-09-12, 21:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Skall du börja jaga folk som äter gäss så får du börja i rätt ände och ge dig på de som äter gåslever först och sedan jobba dig nedåt i hierarkin.
Citera
2024-09-12, 21:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Om du tänket efter bara lite tror jag att du förstår skillnaden mellan att stjäla någons egendom i form av ett husdjur och fånga ett vilt skadedjur i form av en kanadagås i en damm i en park. Så vitt jag vet har inget åtal väckts.
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Skall du börja jaga folk som äter gäss så får du börja i rätt ände och ge dig på de som äter gåslever först och sedan jobba dig nedåt i hierarkin.
För att inte tala om den traditionella och skånska gåsamiddagen...
Senast redigerad av DoraF 2024-09-12 kl. 21:12.
Citera
2024-09-12, 21:11
Bannlyst
det är ju inte så att de som försöker debunka detta har ett trackrecord av att vara ärliga när det gäller invandring eller andra agendor.

ge det lite tid så kommer det nog komma fram mer.

fram tills dess så är det inte långsökt att invandrarna ätit upp folks djur.

det är ju fö likadant i sverige när de stjäl och halalslaktar getter och får. etc etc etc
Citera
2024-09-12, 21:15
Medlem
develis avatar
Citat:

Jag kan hjälpa dig på traven.

Det började eg med en galen kvinna som åt på en KATT i CANTON. Djurplågeri.

1. Vice presidenten Vance, som ägnar sig åt att prata smörja, påstod att immigranter från Haiti åt HUSDJUR i Springfield i form av KATT.

2. De konspirationer Vance spred handlade om att POLISEN i SPRINGFIELD hade minsann berättat att de inte nöjde sig med att äta katt - de åt även ankor och GÄSS i parken.

Givetvis dementerat av polis, det finns ingen rapport och det var en konspiration.

3. När det hamnade i Trumps hjärna så åt de minsann både KATTER OCH HUNDAR.

Sen har då detta mischmasch bytt både djur och ort.

4.Den där GÅSEN du nu tjatar om handlar om staden COLUMBUS.

Det är ett jävla snurr och det är exakt så här konspirationer fungerar, för att mindre nogaräknade nut case gärna sprider skiten vidare.
Citera
2024-09-12, 21:20
Medlem
Nixters avatar
Allt mer som påstås varit felaktig information eller lögn av Trump har visat sig stämma medan motsatsen gäller Kamala

Jag är en ank-räddare i Ohio – "sedan ryktena om migranter i Springfield som "äter husdjur" började spridas, har min telefon gått varm."

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13843271/ohio-duck-rescue-phone-haitian-migrants-springfield-pet-eating-rumors.html
Senast redigerad av Nixter 2024-09-12 kl. 21:34.
Citera
2024-09-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag kan hjälpa dig på traven.

Det är ett jävla snurr och det är exakt så här konspirationer fungerar, för att mindre nogaräknade nut case gärna sprider skiten vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Allt mer som påstås varit felaktig information eller lögn av Trump har visat sig stämma medan motsatsen gäller Kamala

Jag är en ank-räddare i Ohio – sedan ryktena om migranter i Springfield som "äter husdjur" började spridas, har min telefon gått varm.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13843271/ohio-duck-rescue-phone-haitian-migrants-springfield-pet-eating-rumors.html

Ja det är nog bara en ren slump att hon som arbetar med det påstår att det försvunnit massa ankor under samma tidsperiod.
Eller nej, de har nog betalat henne för att påstå det. Så måste det såklart vara.
Citera
2024-09-12, 21:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Jag är en ank-räddare i Ohio – sedan ryktena om migranter i Springfield som "äter husdjur" började spridas, har min telefon gått varm.

Citerat från Daily Mail-artikeln:

She's been rescuing ducks and geese throughout Ohio for nearly 10 years, having owned and operated Mid Ohio Waterfowl Rescue since 2015.

'I have over the years had many people reach out from the Springfield area. Recently with concerns of ducks and geese being murdered for food,' she said.

'I do have serious concerns over the issue and believe it to be true.'

Lisa Montgomery was shocked when she discovered the 'unusual' amount of birds which have disappeared in the region, and now has 'serious concerns' that they're being 'murdered for food'

/Daily Mail
Citera
2024-09-12, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Det handlar inte om att det ör sant. Att nån migrant skulle ätit en hund är det minsta problemet. Att ett helt samhälle förvandlas på några få år till ett bottenskrap samhälle är den stora ögon öppnaren. Media vill inte prata om dessa totalt förstörda städer. Ingen vill ha sitt område med uppemot 50% haiter. Till och ned afro amerikaner gör ”flight” från dessa områden och ingen vettig människa vill flytta till dom. Men jag antar Joe Bidens barn jättegärna vill flytta dit samt ABC nyhetsankare eller Taylor Swift?
Precis. Men varför väljer Trump då att hänga upp sig på en helt oviktig detalj som troligen inte ens är sann? Snacka om att förstöra sin egen kampanj. Blir så trött
Citera
2024-09-12, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Precis. Men varför väljer Trump då att hänga upp sig på en helt oviktig detalj som troligen inte ens är sann? Snacka om att förstöra sin egen kampanj. Blir så trött

Troligen är det ytterst sant att minst 1 katt har ätits upp av migranter. Det har bevisligen försvunnit massvis med ankor under samma tidsperiod. Och massvis med katter har också mystiskt försvunnit under precis samma period som ankorna.

Men ja, det finns större problem. Snart är det kvinnor, äldre och barn som börjar försvinna.
Citera
2024-09-12, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha tog på en om punkt hos MAGA supporten som svalt en lögn, Acceptera det var gäss inte katter och hundar som nu er MAGA ledare vill yla om!

Det har försvunnit massvis med gäss under samma tidsperiod som många har blivit av med sina katter. Om de nu åt upp gässen finns anledning å tro att minst 1 katt ätits upp av alla de som försvann.

Alltså hade Trump rätt i sak.

Och undrar man, vad mer har han rätt om som alla skrattar åt idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in