Vad säger det tycker du?
Jag sitter på den andra sidan och vet plågsamt väl vad är resultatet av detta är. Ja, jag skulle väldigt gärna se dem torterade till döds.
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterGunnar77
Jag besitter stor kunskap i ämnet utan att avslöja för mycket, låt mig säga att jag arbetar med efterföljderna av dessa handlingar.
Priest vad jag vet hoppade av för 2 år sedan.
Chai får hjälp av psykiatrin.
Vet att ämnet är hetare än tomtens gröt, kan vara skönt för folket att grotta ner sig i annat än gäng och skjutningar.
Men jag vill förtydliga att detta handlar om barn, BARN!
sist jag kollade var GM 14, nättrollen här vill se en fjortis dö… säger rätt mycket om en eller hur?
Har följt sekter av olika slag länge för att förstå hur vanliga människor kan bli så hjärntvättade, låt mig säga så här.
764/NLM är det grövsta jag sett med hot och tvång.
Men men fokus på att skapa barnsoldater.
Tycker att man kan försöka förstå gruppen och dissikera den men skickar dig en brasklapp att förfölja avhoppare.
Det finns bra läsning om avhoppare och det du gör kan riskera liv (unga liv) som lider av trauman,
Eller är det det du är ute efter?
förklara gärna
Detta är så ”edgy” så det finns inte, 14-15 åringar som går runt och knivhugger oskyldiga. Kräver att yngre tjejer ska skriva namn i blod och skada sig själv.. vart är vi påväg
Detta är så ”edgy” så det finns inte, 14-15 åringar som går runt och knivhugger oskyldiga. Kräver att yngre tjejer ska skriva namn i blod och skada sig själv.. vart är vi påväg
Håller med, mådde illa av att se det. Vilka tider vi lever i