• 2
  • 3
2024-09-08, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag förstår helt uppriktigt inte varför NMR terrorklassades, eller varför USA skulle vara särskilt intresserade av NMR. NMR är inte ens ett hot i Sverige, än mindre ett globalt sådant. Vidare stack väl typ halva organisationen till Nordisk Styrka för några år sen, och dom som drog i Stockholm är mig veterligen i princip dom enda med riktigt våldskapital i organisationen. Idag är det väl mest knepiga människor som bor ensamma i skogen som är kvar.

Mig veterligen var det inte särskilt många som lämnade, LÅNGT ifrån halva organisationen. Fanns helt säkert en del med våldspotential bland de som drog, men inte i närheten av det som blev kvar. Rejält med tuffa grabbar i organisationen nu också.
Citera
2024-09-08, 11:30
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag förstår helt uppriktigt inte varför NMR terrorklassades, eller varför USA skulle vara särskilt intresserade av NMR. NMR är inte ens ett hot i Sverige, än mindre ett globalt sådant. Vidare stack väl typ halva organisationen till Nordisk Styrka för några år sen, och dom som drog i Stockholm är mig veterligen i princip dom enda med riktigt våldskapital i organisationen. Idag är det väl mest knepiga människor som bor ensamma i skogen som är kvar.
Deras engelska podcast Nordic Frontier är väldigt populär utomlands och har haft flera gäster ifrån USA inbjudna bland annat Warren Balogh, Alan Balogh, Erik Striker och Michael McKevit ifrån National Justice Party, Henrik Palmgren ifrån Red Ice, Thomas Russo från Patriot Front och även en hel del om Rob Rundo och Rise Above Movement.
Terrorklassar man NMR så måste alla amerikanska organisationer bryta kontakten för att inte riskera långa fängelsestraff.
Det fria ordet måste tystas och nämner man juden eller är emot ett fullskaligt krig emot Ryssland då får man tydligen räkna med sånt här

https://nordiskradio.se/?program=nordic-frontier
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in